Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت : اعزام زائران بیت الله الحرام به مدت 4شب و طی هفت پرواز انجام می شود.
اعرابی مقدم افزود : در مجموع 2056زائر از سیستان و بلوچستان در قالب 15 کاروان به حج اعزام می شوند که از این تعداد 298 نفر در قالب سه کاروان در اولین مرحله اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با اشاره به خدمات فرودگاهی از جمله راهنمای زائران و سایت های اطلاع رسانی از مردم خواست برای انجام خدمات بهتر به زائران، از بدرقه آنان با جمعیت زیاد در فرودگاه خودداری کنند.
سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق هم که در مراسم بدرقه زائران  حج تمتع سیستان و بلوچستان حضور داشت،گفت : سفر خانه خدا بزرگترین سفر زیارتی است و سپاه فرودگاه هم با تمام توان برای ارائه خدمات به آنها تلاش می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاروان زیارتی حج و زیارت سیستان و بلوچستان حج تمتع فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسینی ثابت ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از برنامه هایی که در دهه کرامت همانند سال های گذشته اجرا می شود، اعزام خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قالب «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور است.

مسوول واحد خدمات فر هنگی حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: در دهه کرامت امسال از ۱۸ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت ماه، ۴۰ کاروان سفیران کریمه در گروه های ۴ نفری در راستای تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مناطقی از سراسر کشور اعزام می شوند.

حجت السلام حسینی ثابت با اشاره به مقصد کاروان های سفیران کریمه گفت: استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، کردستان، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، البرز، یزد، مازندران، سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان، ایلام، گلستان، زنجان، کرمانشاه از جمله آنان است.

وی با بیان اینکه هر یک از کاروان های سفیران کریمه پرچم متبرک آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را به همراه خواهند داشت افزود: این کاروان ها در محافل و اجتماعات مختلفی مردمی و همچنین در مدارس، مراکز نظامی، مراکز درمانی و دیگر مراکز حضور می یابند.

از سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام دهه کرامت نامگذاری شده که حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) ویژه برنامه های متنوعی برگزار می کند.

کد خبر 6099459

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان