Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مشاور عالی سازمان سنجش شرایط انتخاب رشته برای غایبان کنکور ۹۷ را تشریح کرد.

حسین توکلی با اشاره به آغاز فرایند انتخاب رشته کنکور ۹۷ از روز دوشنبه ۱۵ مرداد اظهار کرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت نام کردند، اما در جلسه آزمون غایب بودند و افرادی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نکردند می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این افراد می‌توانند برای انتخاب رشته‌هایی که گزینش آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است اقدام کنند و بدین منظور باید از روز دوشنبه ۱۵ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۴ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش براساس سوابق تحصیلی از روز یکشنبه ۱۴ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد. تمام داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها اقدام کنند.
توکلی بیان کرد:‌داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نکرده بودند باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۲۲ هزار تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.
وی افزود: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد: مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و بخش پیوست‌ها از سایت سازمان سنجش، تهیه کارت اعتباری، تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب براساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۲۴ مرداد و داشتن مدرک دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه، یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) به تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر ۳۱ شهریور ۹۷.
مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام وانتخاب رشته از ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ ۲۲ هزار تومان دیگر پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) را دریافت کند.
وی تاکید کرد: دوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام کرده، ولی در جلسه آزمون غایب بودند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند و می‌توانند بدون ثبت‌نام انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه‌های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت‌نامی خود باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسر ترامپ تهدید به مرگ شد

حمله جوان منحرف به زنی که به او در خیابان شماره نداد! +فیلم

همبازی خطرناک دختربچه 5 ساله همه را نگران کرده است!+فیلم

پدر حواس پرت 2 بار با ماشین از روی پسر خردسالش رد شد + عکس

فرورفتن شمشیر به داخل صورت یک جوان در پی درگیری خونین +فیلم

شعارهای عجیب و ساختارشکن معترضین در شیراز + فیلم و عکس

شلیک گلوله به تازه داماد پلیس / دختر عمو از محمودش گفت +عکس

فریبا را ماهی 200 هزار تومان صیغه کردم !

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

18 ساله بودم که برای رفتن به کویت صیغه نادر شدم

صیغه زن برهنه !

وقتی استاد دانشگاه با عکس لخت از سیمین راز خلوت او و سعید را فهمید

تله سیاه برای دختر شهرستانی + گفتگو

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سریال سازمان سنجش کنکور جوان الکترونیکی برهنه عکس خانواده تصاویر دختر جوان فیلم زندگی شهر تلگرام تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، گفت: این ظرفیت امسال ۱۲ درصد افرایش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

به گزارش وبدا، وزیز بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد