Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:31:39 GMT

اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۵۸۴۰

اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان رباط کریم با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند اظهار کرد: گزارشی از شهردار پرند مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان به دادستانی واصل شد و پس از وصول این گزارش، دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، مسئول امور مالی شهرداری مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور خاطرنشان کرد: با حسابرسی‎های صورت گرفته تا الان؛ تقریبا نزدیک به ۳ میلیارد تومان اختلاس توسط این شخص صورت گرفته است و با تکمیل کارشناسی و اعلام گزارش حسابرسی میزان دقیق اختلاس مشخص خواهد شد.

دادستان رباط کریم ضمن انتقاد از انتشار برخی مطالب پیرامون این خبر در فضای مجازی تاکید کرد: اعتقاد ما بر شفافیت است، اما باید در نظر داشته باشیم که گاهی اطلاع رسانی شتابزده موجب می‌شود متهم یا متهمین متواری شوند و این امر روند رسیدگی به پرونده را مشکل می‌کند.

شایان ذکر است، دادستان رباط کریم با اشاره به بازداشت ۴ نفر ار اعضای شورای شهر پرند خاطرنشان کرد: اینکه پرونده ارتشا در شورای شهر پرند به پرونده اختلاس در شهرداری مرتبط باشد نیازمند انجام تحقیقات است و تا حصول نتیجه و تکمیل بررسی‌ها نمی‌توان در این رابطه نظر قطعی داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت فضای مجازی اختلاس اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند اختلاس میلیاردی شهرداری پرند بازداشت اعضای شورای شهر پرند رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد