Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، در پایان این رقابت ها که روز جمعه در ساری برگزار شد، تیم شهروند ساری با انجام 10 مسابقه، 8پیروزی و دوباخت و 24 امتیاز، عنوان تیم نخست گروه دوم را از آن خود کرد و صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات جشن گرفت.
همچنین تیم سوهان محمدسیماقم هم با همین تعداد بازی و 5باخت و کسب 18 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله پایانی مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز پایانی این مسابقات که روز جمعه در سالن ورزشی مرحوم بهروش ساری برگزار شد، تیم شهروند ساری با هتریک ' امیرحسین اسماعیلی' با نتیجه3بریک تیم شهرداری رشت را شکست و تیم سوهان محمدسیما قم با نتیجه 3بر 2 از پرسپولیس خوزستان شکست خورد.
مرحله برگشت رقابت های فوتسال لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور باحضور تیم های شهرداری رشت ، موعد مشهد ، پرسپولیس خوزستان ، پدیده اصفهان ، شهروند ساری و آپکوپارس قم ' به صورت دوره ای به مدت پنج روز در ساری برگزار شد.
هنوز از سوی کمیته فوتسال کشور زمان و مکان مرحله نهایی این مسابقات مشخص نشده است.
تیم موعود پیرادل مشهد در دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده بود.
1899/7337
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بازی زمان و مکان فوتسال لیگ برتر مشهد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت. پینگ پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان برای راه یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

رقابت‌های گرند اسمش عربستان از ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت در شهر ریاض در حال برگزاری است.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند