Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در طراحی پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول خط سورتینگ میوه ، سردخانه ، صنایع بسته بندی ، ساختمان گمرک و استاندارد و سایر تاسیسات مورد نیاز پیش بینی شده است.
برای ساخت پایانه صادرات محصولات کشاورزی دزفول 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود.
نمایشگاه بین المللی دزفول نیز که شامل 12 هزار مترمربع سالن سرپوشیده و فضای روباز و سالن همایش با ظرفیت یکهزار و 500 نفر می باشد با صرف 450 میلیارد ریال در 2 فاز احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آئین کلنگ زنی این 2 طرح که در ابتدای جاده سردشت دزفول برگزار شد بر توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی و صنایع جانبی در راستای توسعه صادرات شمال خوزستان تاکید کرد.
سالانه بیش از پنج میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در شهرهای دزفول ، شوش و اندیمشک تولید می شود که با احداث پایانه صادراتی در شمال خوزستان امکان صادرات بخش زیادی از این محصولات به خارج از کشور فراهم می شود.
همچنین با حضور استاندار خوزستان تصفیه خانه کارخانه خمیر مایه دزفول که با صرف 120 میلیارد ریال احداث شده و نقش مهمی در کاهش آلودگی زیست محیطی دارد افتتاح شد.
عملیات اجرایی طرح فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با سرمایه گذاری 110 میلیارد ریال بخش خصوصی نیز آغاز شد.
6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بخش خصوصی سالن همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی گمرک نمایشگاه بین المللی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت

​بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن44) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

دیگر خبرها

  • ساخت پهپادهای چندطیفی برای تشخیص آفات محصولات کشاورزی
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان