Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرايط خوبي داريم که اميدوارم ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس، سيامک نعمتي بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس بعد از برتري مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود. متاسفانه ما دقايق ابتدايي بازي کمال را از دست داديم. اميدوارم که به زود برگردد.
وي افزود: شرايط خوبي داشتيم و مي‌توانم بگويم يکي از بهترين بازي‌هاي پرسپوليس را در اين چند وقت اخير ديديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بازيکن درباره گلزني‌اش، اظهار داشت: زحمت همه بازيکنان و کادر بود که من آن را به گل تبديل کردم. اميدوارم اين روند ادامه دار باشد.
نعمتي همچنين درباره اينکه پرسپوليس در ابتداي ليگ شرايط خوبي داشته و توانسته 6 امتياز بگيرد، خاطرنشان کرد: شرايط تيم به گونه‌اي است که ما بازيکن از دست داديم. اميدوارم با کمک همين بچه‌ها بتوانيم قهرماني را تکرار کنيم.
وي درباره اينکه پرسپوليس امسال متفاوت است، يادآور شد: مشخص است چون شرايط تيم تغيير کرده است. اميدوارم ما تا نيم‌فصل اخراجي ندهيم و بازيکني هم آسيب نبيند تا بتوانيم نيم‌فصل عنوان قهرماني را به دست آوريم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در یک دیدار حساس میزبان سپاهان خواهد بود. اوسمار ویه‌را امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و درباره شرایط پرسپولیس و شکست این تیم در بازی برابر آلومینیوم صحبت کرد.

* صحبت‌های ابتدایی؟
عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم دوباره کنار شما هستم. هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر و تلاش همه بیشتر می‌شود و  همه می‌خواهند به هدف‌شان برسند. از وقتی من به ایران آمده‌ام، همیشه بازی با سپاهان برای هر دو طرف خیلی حساس و سخت بود و شاید جزئیات کوچک بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌ها و جزئیات کوچک به نحو احسن استفاده کنیم. امیدوارم فردا حمایت خیلی خوبی از طرف هواداران داشته باشیم. درست است جام حذفی را از دست دادیم اما انرژی مثبتی که بین هواداران و تیم است، می‌تواند خیلی به ما کمک کند. امیدوارم فردا مثل همیشه که کنار ما بودند، با حضورشان به ما کمک کنند.

* بازی با آلومینیوم چه درسی داشت؟
چه بازی را واگذار کنیم و چه بازی را ببریم، باید از همه بازی‌ها درس بگیریم؛ نه فقط مربیان، بلکه بازیکنان، کادرفنی و تمام اعضای تیم باید از شکست یا برد تیم‌شان درس بگیرند. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است اما موقع شکست آدم ناراحت می‌شود. شکست همیشه تلخ است و همه این را احساس می‌کنند، اما امیدوارم که با کمک هواداران پیش برویم. همه می‌دانند که ما لیگ را در پیش داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برای هدف‌مان بجنگیم و به چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

* تعویض‌های اشتباه برابر آلومینیوم و فشار زیاد به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس؟
به نظر من اینطور نیست.‌ من به تمام بازیکنانم صد درصد اعتماد دارم. اگر بازی را ببینید متوجه می‌شوید بعد از اینکه بازیکنان تعویض شدند، ما دو گل هم زدیم. بازیکنانی که وارد زمین شدند، کمک کردند. همانطور که قبلا گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود. دفاع باید از نفر اولی که جلوی زمین است، شروع شود تا نفر آخر که در دروازه است. من هیچوقت نظر انفرادی ندارم و نمی‌گویم یک نفر در دفاع ضعیف است یا در تیم مقابل قوی است. همیشه همه تیم با هم دفاع می‌کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)