Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: کارگر افغان که دختر ایرانی را به خاطر پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواجش با ضربات متعدد چاقو کشته و جنازه وی را در ساختمان نیمه ساز رها کرده بود به زودی محاکمه می شود.

به گزارش گروه جنایی رکنا، پاییز سال ۹۶ جنازه خونین یک دختر جوان در ساختمانی نیمه ساز در شهرری پیدا شد. شواهد نشان میداد این دختر با ضربات متعدد چاقو کشته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنازه دختر ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس Police به بررسی پرداخت .دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان به نام نرگس خبر دادند .نشانه هایی که آنها از دخترشان ارائه دادند با نشانی های قربانی مطابقت داشت. به این ترتیب آنها به سردخانه پزشکی قانونی رفتند و جنازه دخترشان را تحویل گرفتند .پلیس با بررسی تماس های تلفنی دختر جوان به رابطه وی با یک مرد افغان به نام محمد پی برد و به ردیابی او پرداخت اما محمد که تا چند روز قبل در ساختمان نیمه ساز کارگر بود همزمان با کشته شدن دختر جوان به محل نامعلومی گریخته بود.

به این ترتیب فرضیه جنایت Crime از سوی محمد قوت گرفت و او یک هفته بعد در حالی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت شد.

مرد جوان به قتل Murder اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: حدود ۸ ماه قبل با نرگس در خیابان آشنا شدم .من به او گفتم افغان هستم و در ساختمان نیمه ساز کار می کنم. او هم قبول کرد تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم. نرگس در مدت این ۸ ماه حدود ۲۸ میلیون تومان به بهانه‌های مختلف از من پول گرفت. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم و قرار بود به زودی به خواستگاری اش بروم اما یکباره از ازدواج با من منصرف شد. نرگس میگفت خودش کار مناسبی پیدا کرده و ماهانه دو میلیون تومان حقوق دارد. به همین خاطر دلیلی برای ازدواج با من ندارد .او می خواست رابطه دوستانه اش را با من به هم بزند.

این مرد ادامه داد :من بارها از او خواستم تو را اجازه دهد به خواستگاری اش بروم اما قبول نکرد. به همین خاطر یک روز او را به ساختمان نیمه ساز دعوت کردم . با جدی صحبت کردم و خواستم تا ۲۸ میلیون تومان مرا پس دهد ، در غیر این صورت او را میکشم .او با خونسردی جوابم را داد و گفت هر کاری می خواهم انجام بدهم. رفتارهای سرد نرگس باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و با چاقو به جانش بیافتد.من چند ضربه چاقو به او زدم ولی وقتی غرق خون روی زمین افتاد و جان سپرد پشیمان شدم. من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر وسایلم را جمع و ساختمان نیمه ساز را ترک کردم. من قصد داشتم به افغانستان برگردم که دستگیر شدم.

مرد افغان به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است مرد افغان به زودی از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ دستگیری 3 دختر با آرایش پسرانه در استادیوم آزادی

دستگیری مردانی با لباس زنانه در اغتشاش دیروز گوهردشت کرج + عکس

راز سالم ماندن پیکر آیت الله سید کاظم حسینی قزوینی که پس از ۱۷ در قبر

حمله جوان منحرف به زنی که به او در خیابان شماره نداد! +فیلم

همبازی خطرناک دختربچه 5 ساله همه را نگران کرده است!+فیلم

پدر حواس پرت 2 بار با ماشین از روی پسر خردسالش رد شد + عکس

فرورفتن شمشیر به داخل صورت یک جوان در پی درگیری خونین +فیلم

شعارهای عجیب و ساختارشکن معترضین در شیراز + فیلم و عکس

شلیک گلوله به تازه داماد پلیس / دختر عمو از محمودش گفت +عکس

فریبا را ماهی 200 هزار تومان صیغه کردم !

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

18 ساله بودم که برای رفتن به کویت صیغه نادر شدم

صیغه زن برهنه !

وقتی استاد دانشگاه با عکس لخت از سیمین راز خلوت او و سعید را فهمید

تله سیاه برای دختر شهرستانی + گفتگو

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پزشکی پلیس Police جنایت Crime قتل Murder جرم Crime اخبار حوادث چاقو کشته کیفری شهرری کارگر افغان عکس خانواده تصاویر دختر زندگی فیلم جوان شهر تلگرام زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد