Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شیخ «علی دعموش»، معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه گفت که این حزب در جنگ ۳۳ روزه جلوی طمع ورزی‌ها رژیم صهیونیستی و تهدیدهای این رژیم علیه لبنان را گرفت. 

او با بیان اینکه مردم لبنان در جنگ ۳۳ روزه، سطح بالایی از صبر، استقامت و توانایی بر تحمل مشکلات و فداکاری‌ها از خود نشان دادند، تصریح کرد که باید همیشه قهرمانی‌، مقاومت و فداکاری‌ مردم در برابر دشمن صهیونیستی زنده نگه داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دعموش افزود: «آنچه مانع از تحقق جاه‌طلبی‌ها و اهداف طمع ورزانه و اجرای تهدیدات اسرائیل علیه لبنان شد، معادله‌ای بود که مقاومت در جنگ ۳۳ روزه با دشمن صهیونیستی ترسیم کرد».

او افزود که «دشمن صهیونیست می‌داند که مردم ما که در جنگ ۲۰۰۶ در برابر او ایستادند، هم‌اکنون در آمادگی کامل برای دفاع از لبنان با تمام قدرت و شجاعت خود هستند».

دعموش تصریح کرد که همه شاخص‌ها و اوضاع میدانی در سوریه بیانگر این است که به پیروزی سوریه و متحدان آن در جنگ علیه گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها اعتراف کرده‌اند و این جنگ کاملا در مسیر یکسره شدن به نفع نظام سوریه و متحدان آن است.

او خروج نیروهای «کلاه سفید» از سوریه را نشانه شکست طرح آمریکا، غرب و کشورهای عرب خلیج فارس در سوریه دانست و گفت که این نیروها «مزدوران انگلیس و غرب» در سوریه بودند.

شیخ دعموش شکست تروریست‌ها در جنوب سوریه را دستاوردی بزرگ دانست که نه تنها طرح آمریکایی-سعودی در سوریه را خنثی کرد بلکه منجر به شکست طرح اسرائیل در ایجاد یک کمربند امنیتی با استفاده از گروه‌های تروریستی مسلح در مرزهای جولان اشغالی شد.

او گفت: «به این دل خوش کرده بودند که سوریه، ایران و مقاومت لبنان شکست خواهد خورد، ولی خودشان شکست خوردند و خودشان از سوریه اخراج می‌شوند. مقاومت نه از سوریه و نه از جنوب این کشور خارج نخواهد شد».

شیخ دعموش ادامه داد: «آن کس که از تمامی خاک سوریه خارج خواهد شد، آمریکا، اسرائیل و عربستان و ایادی آن‌ها، تروریست‌هاست که برای نابود کردن سوریه و منطقه آمدند».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا و رژیم صهیونیستی حزب الله سوریه شاخص لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد

وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد به هیئت نمایندگی‌ این کشور در سازمان ملل متحد دستور داده تا از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به نیروهای امدادرسان لبنانی شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه لبنان تأکید کرد متن شکایت بیروت علیه رژیم صهیونیستی را برای ارائه به شورای امنیت به هیأت نمایندگی‌اش در سازمان ملل متحد ارائه کرده است.

براساس این بیانیه، شکایت مذکور درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و نیروهای امدادرسان در جنوب لبنان به ویژه مناطق الهباریه، الناقوره و بعلبک است که در نتیجه آن، دست کم ۱۸ تن اعم از امدادسان و غیر نظامی شهید و زخمی شدند.

در همین راستا «علی فیاض» عضو فراکسیون حامی مقاومت اسلامی (حزب الله) در پارلمان لبنان تأکید کرد که مقاومت به تنش آفرینی رژیم صهیونیستی با پاسخ‌های قوی‌تر پاسخ خواهد داد؛ وی در مراسم یادبود شهید «حسین علی ارسلان» از رزمندگان حزب الله لبنان که ۲ روز پیش بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، اظهار کرد: تنش آفرینی دشمن صهیونیستی در روزهای اخیر در جبهه جنوب لبنان بیانگر بحرانی است که این رژیم در سطح امنیتی و سیاسی در نوار غزه و همچنین جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی در رویارویی با مقاومت اسلامی لبنان به آن دچار شده است.

فیاض افزود: در صورتی که دشمن به تنش آفرینی ادامه دهد باید به خوبی حسابگری کند. زیرا زیان‌های وارده به این رژیم افزایش خواهد یافت و مشکل شمال سرزمین‌های اشغالی (آواره شدن صهیونیست‌ها) بیش از پیش تشدید خواهد شد.

عضو فراکسیون حامی مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: معادله بسیار واضح و ساده است؛ مقاومت به تنش آفرینی به شدت پاسخ خواهد داد و پاسخ‌های آن از نظر کمیت، کیفیت، عمق و اهداف شدیدتر خواهد شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند و در این حمله تاکنون دست کم هفت نفر شهید شدند؛ شامگاه چهارشنبه نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، رستورانی در الناقوره در جنوب لبنان را بمباران کردند که بر اثر آن، ۹ لبنانی شهید و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که در این حمله یک قهوه‌خانه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته که در نزدیکی یکی از مراکز یونیفل قرار داشته است.

به گزارش این شبکه خبری، دهستان «طیر حرفا» نیز هدف قرار گرفته شده است؛ این حملات اشغاگران درحالی صورت گرفته است که منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه از کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایمنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.


کد خبر 740042

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • لحظه بمباران سنگین سوریه توسط آمریکا و شهادت مستشار ایرانی
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • عرضه «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها