Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:05:04 GMT

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان کردستان به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۸۸۶۹

هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان کردستان به پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کردستان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

پیام نوین سنندج، آراس مریوان و هیأت فوتبال قروه، امید گروس بیجار، آبیدر سنندج و شاهین بانه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

در این هفته پیام نوین سنندج ۲ بر یک از سد شایان بانه عبور کرد، آبیدر سنندج با یک گل هیأت قروه را از پیش رو برداشت، تیم عقاب سنندج ۳ بر ۲ آراس مریوان را مغلوب کرد و دو تیم شهرداری بانه و امید گروس بیجار با تساوی ۳ بر ۳ به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برتر این رقابت ها، نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سال ۹۸ خواهد بود.

کد خبر 4364830

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار سنندج ورزش و جوانان کردستان بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز یاسوج خرم آباد سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بایرن مونیخ امیدوار بودند که پس از پایان فصل جاری و همچنین رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود، ناگلزمان بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

اما فدراسیون فوتبال آلمان روز گذشته در خبری غیر منتظره اعلام کرد که قرارداد این مربی جوان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کرده است و به این ترتیب قضیه بازگشت او به بایرن و جانشینی توماس توخل منتفی شد.

اما حالا روزنامه ورزشی آلمانی بیلد مدعی شده است که بند ویژه‌ای در قرارداد سرمربی تیم ملی این کشور وجود دارد و در صورتی که این تیم نتواند از مرحله گروهی یورو صعود کند، فدراسیون فوتبال آلمانی این اجازه را خواهد داشت که ناگلزمان را اخراج کند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فدراسیون فوتبال آلمان موظف نیست که دستمزد او تا پایان مهلت قراردادش را پرداخت کند. این روزنامه تاکید کرده است که این بند اهمیت خاصی برای ناگلزمان ندارد چون او اطمینان دارد که در این رقابت‌ها موفق خواهد شد و نتیجه قابل قبولی به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام کوماسی در مریوان
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!