Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:04:03 GMT

شلیک خونین به دزدی که نیمه شب پرایدی را هل می داد!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۸۹۶۴

رکنا: جوانی که سوار بر یک دستگاه پراید سرقتی بود، در تعقیب و گریز پلیس با شلیک گلوله کشته شد.

ماجرای این جنایت Crime در ساعات اولیه بامداد پنج شنبه گذشته درحالی رخ داد که یکی از شهروندان در تماس با نیروی انتظامی از افراد مشکوکی خبر داد که در حال هل دادن دو دستگاه پراید بودند. وقتی موتورسواران گشت نیروهای کلانتری سیدی به محل اعلام شده در نزدیکی پارک طرق عزیمت کردند، سه جوان را کنار خودروهای پراید دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور انتظامی بلافاصله شماره پلاک خودروها را استعلام کرد و متوجه شد که یکی از خودروها سرقتی است، بنابراین نیروهای انتظامی با فرمان «ایست» هر سه نفر را به صورت درازکش روی زمین خواباندند اما ناگهان متهمان به سرقت Stealing از روی زمین بلند شدند و با استفاده از تاریکی شب پا به فرار Escape گذاشتند .
در این هنگام یکی از متهمان پشت فرمان پراید نشست و به صورت دنده عقب قصد دورزدن داشت که مامور انتظامی از خودرو آویزان شد تا از فرار او جلوگیری کند. اما وقتی احساس کرد که راننده پراید قصد دارد با چاقو به وی حمله کند، پس از شلیک سه تیرهوایی، گلوله ای به پهلوی متهم شلیک کرد و بدین ترتیب پراید متوقف شد. ماموران انتظامی بلافاصله جوان مجروح را به بیمارستان رساندند اما او براثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد.
با گزارش این حادثه Incident به مقام قضایی، قاضی Judge میرزایی که در آن ساعات شب مشغول رسیدگی به پرونده های دیگر جناییبود، به محل حادثه عزیمت کرد و به تحقیق در این باره پرداخت. بنا به گفته ماموران و تحقیقات مقدماتی، هر دو خودروی پراید سرقتی بودند.
بررسی های بیشتر در این باره با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی همچنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله 500 آشوبگران به حوزه علمیه

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10 مرد فراری را می شناسید؟! / مخفیگاهشان کجاست؟! + عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

این اجساد بعد از مرگ مدلینگ شدند ! + عکس های تاسف آور

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

این معلم شیطان صفت دانش آموزان را بازیگران فیلم های مستهجن کرده بود! + عکس

حمله 4 مرد مسلح به خانه برج ساز و تاجر اینترنتی در شمال تهران + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

یخ زدگی یا اشتباه خلبان در سقوط هواپیمای یاسوج! / چرا تفاوت دلایل؟!

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

راز وصیتنامه زن مشهدی که خودش را کشت

زن تهرانی ، 6 خودروی مرد برج ساز را توقیف کرد! + عکس

هشدار / این زن گوشت قرمز خورد وچشم و مغزش کرم گذاشت! + تصاویر

دستگیری مردانی با لباس زنانه در اغتشاش دیروز گوهردشت کرج + عکس

شعارهای عجیب و ساختارشکن معترضین در شیراز + فیلم و عکس

فریبا را ماهی 200 هزار تومان صیغه کردم !

صیغه زن برهنه !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایت Crime سرقت Stealing فرار Escape حادثه Incident قاضی Judge جنایی اخبار حوادث درآمد سرقت سرقتی شلیک گلوله شلیک پلیس خانواده عکس فیلم تصاویر زندگی شهر تلگرام زن من قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت

۲ مرد جوانی که دوست گمشده خود را در اتوبان همت به‌قتل رسانده بودند، دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فروردین‌ماه امسال، اعلام فقدانی مرد جوانی به‌نام نیما به اداره چهارم پلیس آگاهی گزارش داده شد که پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، کارآگاهان خیلی زود با دستور بازپرس سالار صنعتگر وارد عمل شدند.

تیم جنایی در نخستین گام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما ردی از نیما پیدا نکردند، از سوی دیگر بررسی‌ها نشان‌ می‌داد که مرد گمشده پس از اینکه خانه را ترک کرده به دیدار 2 نفر از دوستانش رفته است.

اقدامات اطلاعاتی نیز حکایت از آن داشت؛ نیما از چند ماه قبل با 2 نفر از دوستانش اختلافات مالی پیدا کرده بود و فقدانی وی بی‌ربط به این موضوع نیست که همین کافی بود تا 2 مرد جوان به‌عنوان تنها مظنونین پرونده دستگیر شوند.

2 مرد جوان که در جریان تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه درگیری با نیما بودند اما پس از مشاهده مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشتند و اواسط اردیبهشت‌ماه از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرا را این‌طور توضیح داد: نیما از دوستانمان بود؛ چند ماه گذشته با کارت عابربانک او خریدی انجام دادیم اما پول را بازنگرداندیم که همین موضوع اختلافات مالی را رقم زد هرچند به ارتباط دوستانه‌ لطمه‌ای وارد نشد.

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

او در ادامه گفت: شب حادثه با نیما قرار ملاقات داشتیم، بعد از مصرف مشروبات الکلی سوار ماشین شدیم، در اتوبان همت بودیم که نیما ناگهان بحث پول را پیش کشید، مشاجره بالا گرفت و نیما چاقو کشید. در جریان درگیری، من و دوستم برای دفاع از خودمان به او ضرباتی با چاقو زدیم که منجر به قتل شد.

مرد جنایتکار ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت خیلی ترسیده بودیم؛ به همین خاطر به یکی از روستا‌های مأمونیه واقع در نزدیکی جاده ساوه رفتیم و جسد را دفن کردیم؛ پشیمان هستیم و قصد قتل نیما را نداشتیم او خودش در ماشین چاقو کشید.

پس از این اعترافات هولناک، با دستور بازپرس جنایی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان به‌همراه متهمان راهی شهرستان مأمونیه شدند و پس از ساعت‌ها تجسس جسد مرد گمشده را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امور جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • قتل خونین مرد گمشده توسط ۲ دوست چاقوکش در اتوبان همت
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟