Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@17:57:05 GMT

10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۱۲۱

به گزارش ایلنا، 10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه مشاهده می‌کنید:

1. ایلکای گوندوغان از منچسترسیتی به عنوان آلترناتیو باشگاه اینتر میلان پس از شکست در پروژه انتقال لوکا مودریچ است. توتو اسپورت ارزش این انتقال در صورتی که باشگاه منچسترسیتی راضی به فروش هافبک آلمانی شود را 40 میلیون یورو پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2. سان اعلام کرد مارکوس روخو آرژانتینی از سه باشگاه زنیت روسیه، پاری سن ژرمن و مارسی پیشنهاد دارد و ژوزه مورینیو علاقه مند به فروش اوست.

 

3. لاگازتا دلو اسپورت اعلام کرد مدیربرنامه‌های ماریو بالوتلی در شهر موناکو با مسئولان باشگاه پارما دیدار داشته و شرایط خرید مهاجم ایتالیایی را بررسی کردند.

 

4. روزنامه سان انگلیس اعلام کرد جو هارت این فصل هم با قراردادی قرضی خارج از منچسترسیتی بازی می‌کند. او با قراردادی 4 میلیون یورویی به برنلی می‌پیوندد.

 

5. مائوریتسیو ساری در حالیکه تیبو کورتوا برای حرکت به رئال مادرید وصل شده، معتقد است سنگربان بلژیکی فصل بعدی در چلسی می‌ماند:" من امیدوارم و مطمئن هستم که تیبو این فصل دروازه بان ما خواهد بود."

 

6. الکس ویدال پس از نیمکت نشینی در بارسلونا در آستانه بازگشت به سویا با 9 میلیون یورو قرار گرفته است. 

 

7. روزنامه اکیپ فرانسه مدعی است الکس ساندرو از یوونتوس به پاری سن ژرمن منتقل می‌شود تا فاز دفاعی قهرمان فرانسه تقویت شود.

 

8. رسانه‌های روسی مدعی شدند کارلوس باکا از آث میلان مورد توجه لوکوموتیو مسکو قرار گرفته و با وجود اینکه برای بازگشت به اسپانیا مورد توجه قرار داشته، شاید فصل بعدی در لیگ برتر روسیه بازی کند.

 

9. آنتونیو کاسانو در گفت و گو تلویزیونی با اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد تصمیم دارد دوباره به مستطیل سبز برگردد و دوران حرفه‌ای جدیدی را شروع کند!

 

10. نشریه بیلد آلمان مدعی شد منچستریونایتد و ژوزه مورینیو خواستار خرید جروم بواتنگ هستند. مدافع آلمانی از چند هفته پیش مورد توجه پاری سن ژرمن قرار داشته و رقم انتقال او حداقل 50 میلیون یورو خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: 10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان