Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است جا افتادن بازیکنان جدیدی که به تیم آمده‌اند، زمان می‌برد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره تساوی 2 - 2 استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی ارائه کردند و زحمت خود را کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد که بازیکنان در دوران بدنسازی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: استقلال در هفته‌های پایانی فصل گذشته خیلی خوب شده و بازیکنان در این تیم جا افتاده بودند، اما تیم دوباره به‌هم ریخت و تقویت نشد. تا بازیکنان جدید در تیم استقلال جا بیفتند، زمان زیادی می‌برد. کادر فنی هم تلاش خود را می‌کند، اما باشگاه در رده مدیریتی دچار مشکل است  و از این لحاظ ضربه می‌خورد.

پیشکسوت تیم استقلال درباره جذب چند بازیکن توسط مدیران باشگاه و حضور نیومایر، تبریزی و طارق همام در استقلال تصریح کرد: باید ببینیم این بازیکنان چه عملکردی خواهند داشت. تیم فصل گذشته تازه شکل گرفته بود، اما ساختار این تیم به طور کامل در حال تغییر است و سبک و سیاق جدیدی در تیم پیاده می‌شود. ما از این بازیکنان تعریف و تمجیدهای خوبی شنیده‌ایم، اما باید ببینیم چه عملکردی در زمین با پیراهن استقلال خواهند داشت.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان شفر می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا به توفیقی دست یابند یا خیر، گفت: کار استقلال خیلی سخت شده است. تیم فصل گذشته باید حفظ و تقویت می‌شد، اما بازیکنان فصل گذشته را  در تیم حفظ نکردند و با وجود تقویت شدن در روزهای اخیر، فکر می‌کنم استقلال به پای تیم سال گذشته نمی‌رسد. با این حال امیدوارم تیم در آسیا موفق باشد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان استقلال تهران ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!