Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@22:46:27 GMT

حمید عسکری: ترجیح دادم مدتی از اجرا دور باشم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۷۱۰

حمید عسکری: ترجیح دادم مدتی از اجرا دور باشم

ساعت24 - حمید عسکری در حالی اواخر مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که نزدیک به یک سال و نیم در سکوت مشغول پی گرفتن فعالیت‌های شخصی خود بود.

حمید عسکری در حالی اواخر مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود که نزدیک به یک سال و نیم در سکوت مشغول پی گرفتن فعالیت‌های شخصی خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ روز 22 مردادماه طی یک شب و دو سئانس به همت شرکت "سل فا" به مدیریت مجید طوسی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

عسکری درباره آخرین فعالیت های خود به هنرآنلاین گفت: مدت یک سال ترجیح دادم از فضای اجرا دور باشم و وقت خود را تماما صرف ساخت آلبومم کنم، این آلبوم در حال حاضر مراحل پایانی ساخت را طی می کند و بهزودی توسط شرکت "هنراول" وارد بازار موسیقی خواهد شد.

او ادامه داد: این اثر که فعلا دوست ندارم نام آن را بیان کنم هشت قطعه دارد و ملودی کلیه ترک‌ها توسط خودم ساخته شده است، ضمن آنکه تنظیم آن توسط میلاد اکبری و محسن افراسیابی انجام شده است. مهرزاد امیرخانی و بنده هم کار ترانه سرایی آلبوم را انجام داده ایم. فضای کار همان بازشگت به سری آلبوم های "کما" بود و دلیلم از انجام این کار توقع و درخواست هوادارانم است.

این خواننده همچنین گفت: کنسرت تازه ما ابتدا در تاریخ 18 مردادماه طی یک سئانس در سالن مجلل سیتی سنتر شهر زادگاهم اصفهان برگزار می‌شود و سپس روز 22 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهیم رفت. در این کنسرت‌ها آثار خاطره‌انگیز قدیمی و جدید را اجرا خواهیم کرد.

او در پایان گفت: همچنین تک آهنگ جدید ما هفته آتی با نام "سیاره" با تنظیم محسن افراسیابی از سایت های معتبر موسیقی پخش خواهد شد، علاوه بر این یک سوپرایز ویژه برای کنسرت تهران خواهیم داشت.

خواننده قطعه خاطره‌انگیز "قسمت" در بهار سال 95 آلبوم "دیوونه‌وار" را منتشر کرد و در ادامه تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد. او در دو سال اخیر فقط در زمینه انتشار تک‌قطعه و موزیک‌ویدئو فعالیت داشت. آخرین اجرای حمید عسکری در تهران اردیبهشت سال 96 برگزار شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حمید عسکری خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند