Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@08:47:25 GMT

حمله شدید پلیس اسرائیل به یهودیان معترض/عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۹۱۲

دلیل تجمع آنها، اعتراض به بازداشت یکی از حریدی‌هایی بود که از رفتن به خدمت سربازی امتناع کرده بود.

یهودیان حریدی، شاخه‌ای از یهودیان ارتدکس هستند که حدود یازده درصد جمعیت ساکن سرزمین‌های اشغالی را تشکیل می‌دهند و اغلب در محله‌ها و شهرک‌های تماماً ارتدوکس‌نشین زندگی می‌کنند.

پسران حریدی در مدرسه عمدتاً تورات و تلمود می‌خوانند و تا بزرگسالی و در حقیقت تا پایان عمر بیشتر وقتشان را صرف مطالعه متون مذهبی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، آنها معتقدند که باید از رفتن به خدمت سربازی معاف شوند.

رژیم صهیونیستی نیز از دیرباز بسیاری از آنها را از رفتن به خدمت سربازی معاف کرده اما امتناع آنها از رفتن به سربازی همواره موجب اعتراض سایر یهودیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی بوده است. به همین دلیل، پارلمان این رژیم اخیرا لایحه‌ای را برای اجباری کردن خدمت سربازی برای یهودیان حریدی ارائه کرده که خشم آنها را برانگیخته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدرسه خشم خشم رژیم صهیونیستی سربازی لایحه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یهودیان در کل دنیا ۱۵ میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در ۱۲۰ کشور جهان آتش می‌زنند. یک زمانی در تنها در ایران مرگ بر اسرائیل می‌گفتند ولی الان در ده‌ها کشور و همه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مرگ بر آمریکا می‌گویند. چه کسی باور می‌کرد در دانشگاهای آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟ یکی از مقامات امنیتی آمریکا رسما اعلام کرد اغتشاشات دانشگاهای آمریکا زیر سر ایران است./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • تصاویری جالب از بازدید یهودیان اولترا ارتدوکس اسرائیل از موشک ایرانی
  • حمله شدید پلیس آمریکا به دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم