Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:20:46 GMT

پیشرفت 90 درصدی ساحل سازی اروند کبیر+ببینید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۹۹۶

پیشرفت 90 درصدی ساحل سازی اروند کبیر+ببینید

موعود شمخانی معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح گردشگری مینوشهر مقرر شد دژ مرزی به‌عنوان اصلی‌ترین مانع ارتباط مردم و شهروندان با ساحل اروند به عنوان یکی از مزیت های فوق العاده منطقه، برداشته شود.

وی گفت: در فاز اول به همت سازمان منطقه آزاد اروند دژ مرزی به طول هزار و ۷۰۰ متر از محل خروجی اروند صغیر به رودخانه اروند از بقایای جنگی پاکسازی و خاکبرداری شد تا ساحل آزاد سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی افزود: مطابق مصوبات کمیته رودخانه های مرزی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، طرح کلی گردشگری ساحل پیرامونی جزیره مینو به صورت مرحله به مرحله به اجرا گذاشته شد.  لذا در مرحله دوم نوبت به اجرای عملیات احداث جاده پیرامونی و الزامات پدافند غیرعامل در طول ۱۷۰۰ متر مذکور رسید که طی موافقتنامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان به عنوان مجری به مبلغ سی و پنج میلیارد و 992 میلیون ریال منعقد شد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: این قرارداد شامل احداث مسیر آسفالته دوخطه و احداث یک دستگاه پل ارتباطی و نرده حفاظتی اطراف جاده به انضمام روشنایی مسیر طی زمان ۶ ماه از ابتدای سال ٩٧ منعقد گردید.

وی تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت حدود ۹۰ درصد در مراحل پایانی اجرا می باشد که امیدواریم در مرحله بعدی شاهد احداث فضای تفریحی و تثبیت ساحل در این مکان باشیم که پیشبینی می شود در سه ماه آخر سال ۹۷ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شمخانی در پایان خاطر نشان کرد: برای ادامه این مسیر به طول حدود ۱۱ کیلومتر، مهندسین مشاور صاحب صلاحیت اخذ شده، در حال مطالعه و طراحی مسیر و فضاهای تفریحی گردشگری و سرمایه‌گذاری می‌باشد که پس از تائید کمیته رودخانه های مرزی به صورت قطعات محدود آزاد سازی و اجرا می شود.

لازم به ذکر است که دو هفته پیش فعالان اجتماعی و فضای مجازی طی بازدیدی از پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در جریان جزئیات پروژه ساحل سازی اروند کبیر نیز قرار گرفتند.

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

عکاس: محمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد

وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228779 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا