Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید میرزایی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سی وششمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، 9 مرداد ماه به کار خود پایان داد.
میرزایی ادامه داد: با اشاره به اینکه استان همدان سال گذشته در مسابقات رتبه 14 تیمی کشور را کسب نمود اضافه کرد: امسال به همت دانش آموزان و مربیان، این استان توانست از میان 32 تیم شرکت کننده در مسابقه، رتبه 5 کشور را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسابقات از 5 تیر ماه آغاز و تا 9 مرداد ماه ادامه داشته است عنوان کرد: بخش پژوهشی مسابقات، 5 تیر لغایت 15 همان ماه در مشهد مقدس و مسابقات بخش آوایی نیز یکم لغایت 9 مرداد در تهران برگزار شد.

کسب 22 رتبه ملی قرآنی توسط دانش آموزان استان همدان
کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 71 دانش آموز و 9 فرهنگی از استان به مسابقات کشوری راه یافتند افزود: از این میان 80 شرکت کننده در مسابقات، سهم استان همدان کسب 22 رتبه برتر اول تا پنجم بوده است.
کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان ادامه داد: اختتامیه سی وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان، یکشنبه، 14 مرداد ماه ساعت 9 صبح در محل تالار معلم همدان برگزار می‌شود.
میرزایی یادآور شد: این مراسم با حضور محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضور خواهند داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن دانش آموزی آموزش و پرورش سی و ششمین مسابقات قرآن دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا