Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
شصت و دومین جشنواره فیلم لندن با نخستین نمایش جهانی «استن و اولی» به کارگردانی جان اس. بیرد در روز ۲۱ اکتبر به پایان می‌رسد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، «استن و اولي» داستان زندگي استن لورل و اوليور هاردي را روايت مي‌كند و استيو كوگان و جان سي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رايلي ايفاگر نقش يكي از مشهورترين زوج‌هاي كمدي تاريخ سينما هستند. شرلي هندرسن و نينا آرياندا به ترتيب به نقش لوسيل هاردي و آيدا لورل ظاهر شده‌اند و دني هيوستن هم نقش هل روچ را ايفا كرده است؛ از پيشگامان سينماي كمدي و تهيه‌كننده بسياري از فيلم‌هاي لورل و هاردي در مدت بيش از 30 سال فعاليت حرفه‌اي.

«استن و اولي» روايتگر داستاني واقعي از زندگي زوج افسانه‌اي سينماي كمدي است؛ جايي كه آنها در تور خداحافظي دور بريتانيا و ايرلند راه افتادند و براي دوستداران خود برنامه اجرا كردند. با وجود فشرده بودن برنامه‌ها، اين عشق آنها به اجرا و به يكديگر بود كه كمك‌شان كرد با همراهي همسران خود براي آخرين بار جاي خود را در قلب هواداران و دوستداران سينماي كمدي محكم‌تر از گذشته كنند.

همزمان با نمايش در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم لندن، «استن و اولي» در چند شهر و منطقه ديگر در بريتانيا روي پرده مي‌رود اما زمان اكران عمومي آن در اين كشور براي 11 ژانويه 2019 برنامه‌ريزي شده است. فيلمنامه را جف پاپ نوشته كه سال 2013 با «فيلومنا» برنده بفتا و نامزد دريافت جايزه اسكار بهترين فيلمنامه اقتباسي شده بود.

شصت و دومين جشنواره فيلم لندن 2018 روز 10 اكتبر با نخستين نمايش اروپايي «بيوه‌ها» به كارگرداني استيو مكويين آغاز مي‌شود. وايولا ديويس، ليام نيسن، اليزابت دبيكي و دنيل كالويا در اين تريلر گونه سرقت بازي كرده‌اند كه نخستين نمايش جهاني آن ماه سپتامبر در جشنواره تورنتو خواهد بود.

در همین زمینه: افتتاح جشنواره لندن با فیلم تازه خالق ۱۲ سال بردگی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خیابانی؛ حقیقی‌ترین تصاویری که از زندگی ثبت می‌شوند

عکاسی خیابانی می‌تواند واقعیت زندگی را به نمایش بگذارد و به‌قدری حقیقی باشد که که شما را محو خود کند. این تصاویر در عین سادگی، پیچیدگی‌هایی دارند که ممکن است ذهن مخاطب را برای مدتی مشغول کند.

به گزارش زومیت، تماشای عکس‌های خیابانی لذتبخش هستند چراکه زندگی اطرافمان را به‌گونه‌ای نمایش می‌دهند که ناگهان متوجه می‌شویم هرگز با چنین دقتی آن را زیر نظر نگرفته‌ایم. این ژانر از عکاسی به ما یادآوری می‌کند که چگونه چیزهای به‌ظاهر پیش‌پا‌افتاده در چشم عکاسان ماهر فوق‌العاده و دور از دسترس به‌نظر می‌رسند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • عکس‌های خیابانی؛ حقیقی‌ترین تصاویری که از زندگی ثبت می‌شوند