Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:57:50 GMT

قهرمان جام فوتسال جلسات قرآنی کشور مشخص شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۰۳۴۸

قهرمان جام فوتسال جلسات قرآنی کشور مشخص شد + تصاویر

پس از سه روز رقابت‌ فشرده و متراکم، قهرمان جام فوتسال جلسات قرآن مشخص شد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جام فوتسال ویژه جلسات قرآن برای نخستین‌بار با همت موسسه فرهنگی قرآنی نفحات‌القرآن به اجرا درآمد. جامی که شاید تفاوت‌های منحصر به فردی با جام‌های دیگر ورزشی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور قهرمانان قرآنی کشور و نوجوانان و جوانان مانوس با قرآن همگی از ویژگی‌هایی بود که در این جام به چشم می‌خورد.

32 تیم در این جام حضور یافتند و بسیاری از تیم‌ها از راه‌های دور و نزدیک کشور خود را به آوردگاه مسابقات رسانده بودند. دوره مقدماتی مسابقات فوتسال جلسات قرآن، طی دو روز رقابت برگزار شد و 16 تیم توانستند به مرحله حذفی صعود کنند. در بازی روز چهارشنبه، 10 مردادماه رقابت بین تیم‌های گروه A,B,C وD بود که از گروه A تیم‌های سیدمحمدحسین طباطبایی و محسن قاسمی، از گروه B تیم‌های وحید خزایی و ولی‌الله پوراحمدی، از گروه C تیم‌های محمد برخورداری و گروه همسرایی بیان و از گروه D تیم‌های دالقرآن تسنیم و علی صادقی به مرحله حذفی صعود کردند.

  طی بازی‌های صورت گرفته در روز پنجشنبه 11مردادماه که بین تیم‌های گروه E,F,G وH انجام شد، از گروه E تیم‌های مهدی غلامنژاد و خبرگزاری تسنیم، از گروه F تیم‌های سیدمصطفی حسینی و اسماعیل مکوندی، از گروه G تیم‌های جواد دلفانی و سیدمحسن خدام‌حسینی و از گروه H تیم‌های امین پویا و محمد صیاف‌زاده به مرحله حذفی صعود کردند.

حضور شخصیت‌های قرآنی کشور نظیر منصور آقامحمدی، ابراهیم آهور، سیدعلیرضا مرتضوی، حسن ابراهیم آبادی، سروش عظیمی، ولی‌الله پوراحمدی، امین پویا، سعید پرویزی، حسین معتمدی، فرهاد غلامحسینی و مقتدا رضایی، حبیب صداقت، مهدی غلامنژاد و سید محمدحسین طباطبایی از جمله قاریان و حافظان قرآن بودند که روز گذشته در این مسابقات حضور داشتند.
مرحله حذفی اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن، روز گذشته، جمعه 12 مردادماه، در سالن مجموعه ورزشی شهرک دریا واقع در تهرانسر پس از رقابت تنگاتنگ و فشرده بین تیم‌های صعودکننده به کار خود پایان داد و تیم‌های برگزیده اول، دوم و سوم مشخص شدند.

تیم جلسه قرآن استاد اسماعیل مکوندی در این رقابت‌ها به مقام نخست قهرمانی رسید و تیم‌های استاد امین پویا و وحید خزایی به ترتیب مقام دوم و سوم این رقابت‌ها را بدست آوردند.

تصاویر این جام را در پیوست خبر مشاهده می‌کنید:

جام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنجام فوتسال جلسات قرآنتیم جلسات قرآن R1444/P1356/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کرسی تلاوت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرسی تلاوت کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند