Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان افزود: تنها تاکسیرانانی مجاز به ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده(افراد تحت تکفل) هستند که ثبت نام بیمه تکمیلی خود را در اردیبهشت ماه انجام داده اند.
او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده تاکسیرانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص نحوه ثبت نام افزود: تاکسیرانان می توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان به نشانی http://taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان نسبت به ثبت نام افراد تحت تکفل خود اقدام کنند.
او با بیان اینکه سقف تعهدات بیمه برای هریک از اعضای خانواده تاکسیران نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: تاکسیرانان می توانند در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 48048 داخلی 213-216 اداره رفاه تاکسیرانان تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، بیمه تکمیلی تاکسیرانان تهرانی رایگان و برای اعضای خانواده(افراد تحت تکفل) با 70 درصد تخفیف سالانه 234 هزار تومان است.
80 هزار تاکسیرانان در شهر تهران به شهروندان خدمت رسانی می کنند که امسال 30 هزار راننده تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارتقای سطح خانواده روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده‌ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران