Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@12:00:29 GMT

صاحبخانه مست، مهمان مست خود را کشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۰۸۲۲

صاحبخانه مست، مهمان مست خود را کشت

در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول میهمان این خانه بوده که به همراه دوستانش شب قبل به خانه فرهاد آمده است.

صاحب خانه ۴۰ ساله که به علت نوشیدن مشروبات الکلی وضعیت متعادلی نداشت به شوخی اسلحه شکاری‌اش را مقابل میهمانان گرفته بود که ناگهان گلوله‌ای از اسلحه ساچمه‌ای شلیک شد و به قفسه سینه یکی از میهمانان اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت خونریزی جان باخت.با مشخص شدن این موضوع به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، عامل این جنایت بازداشت شد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که صاحبخانه و میهمانانش در این جشن شبانه مشروب خورده بودند و این اتفاق به خاطر درگیری و اختلاف بین آنها رخ نداده است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقتول گلوله مهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند

به‌گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که از سال گذشته بحث بر سر تحویل خودروهای وارداتی در بازار خودرو داغ است روز گذشته عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت از طی شدن فرایند تحویل خودروهای وارداتی به متقاضیان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۳هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰هزار خودرو در گمرکات کشور است. همچنین ۸ هزارخودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

دیروز همچنین احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد از ارائه لایحه ساماندهی اجاره‌بها به مجلس خبر داد و گفت:لایحه ساماندهی اجاره‌بها با فوریت به مجلس ارسال شد. همین روزها منتظر هستیم شورای نگهبان مصوبه نهایی لایحه مذکور را قبل از شروع فصل نقل و انتقالات به دولت ارسال کند. در این قانون ظرفیت‌های خوبی ازجمله اعمال مشوق برای موجرانی که اجاره‌بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند درنظر گرفته شده است و بالعکس موجرانی که از حد مشخص شده بیشتر اجاره‌بها بگیرند محکوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید

همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود | دیجی کالا چقدر می ارزد؟ افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز با بیان اینکه سهم بافت فرسوده شهری در ساخت‌وساز شهری به ۲۱.۸درصد رسید، گفت: نوسازی بیش از ۲۶۰هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است.

در خبری دیگر از اقتصاد ایران امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از احیای ۴هزار واحد تعطیل و نیمه‌فعال خبر داد و گفت: در ۲سال گذشته با احیای ۸هزارو۴۰۰ واحد راکد و نیمه فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی، ۱۹۵هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم جدید ایجاد و ۲۵۰همت از سرمایه‌های مردم احیا شد.برنامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی برای سال۱۴۰۳ احیای ۴هزار واحد جدید است.

علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران ایران نیز با انتقاد از سیاست‌های گذشته گفت: بازارهای صادراتی که سال‌ها پیش با زحمت آماده کرده بودیم را به‌دلیل عدم‌مدیریت در تولید، برداشت و صادرات دو دستی تقدیم افغانستان و برخی کشورهای دیگر کردیم.

کد خبر 845021 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها بازار خودرو مسکن مسکن اجاره خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • زمان اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند‌/ جامعه وعاظ را در مرتبه بالایی می‌دانستند/ وعاظ می‌دانستند که خطای آنها به پای اهل بیت(ع) نوشته می‌شود؛ خود را مهمان سفره اهل‌ بیت(ع) می‌دانستند و می‌گفتند باید حرمت صاحب سفره را نگه داشت
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند