Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا گفت: اگر فدراسیون دوومیدانی برنامه‌ریزی و حمایت کند، ناکامی‌ام در مسابقات جوانان جهان را صد درصد جبران می‌کنم و مدال مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و جهان را می‌گیرم.

درباره عملکردش در رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی اظهار داشت: بعد از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در فنلاند هیچ تمرینی نداشتم و تماس گرفتند که باید در لیگ طلایی شرکت کنم، به همین دلیل بدون آنکه تمرینی داشته باشم، در این رقابت شرکت کردم و در شرایطی که بدترین پرتاب‌هایم را داشتم، با رکورد 53.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

52 متر در رده دوم قرار گرفتم.

وی درباره شرایط محل برگزاری مسابقات پرتاب دیسک گفت: دایره پرتاب خیلی لیز بود و نمی‌توانستیم چرخش خوبی داشته باشیم. ما این موضوع را به سرداور گفتیم، اما اعلام کردند که حق نداریم پودر منیزیم بر روی دایره بریزیم. به نظرم باید دایره پرتاب درست باشد که نیازی به ریختن پودر منیزیم نباشد.

قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا درخصوص عملکرد ضعیفش در مسابقات جوانان جهانی عنوان کرد: به خاطر حاشیه‌هایی که بعد از قهرمانی در آسیا برایم درست شد، انگیزه‌ام پایین آمد، اما با این وجود به تمریناتم ادامه دادم. همه رکوردها را قبل از مسابقات جهانی زده بودم، ولی متاسفانه قبل از اعزام به فنلاند مسموم شدم و به لحاظ گوارشی مشکلاتی برایم ایجاد شد. حتی تا زمان آغاز رقابت پرتاب دیسک، قرص می‌خوردم. نهایتاً مسابقه‌ام خراب شد، که یکی دیگر از دلایلش برگزاری آن در صبح زود بود و خیلی از ورزشکاران دیگر نیز عملکرد خوبی نداشتند. ضمن اینکه بدشانسی هم آوردم و در همه عوامل دست به دست هم داد تا نتوانم مدال بگیرم.

رسولی ادامه داد: من 8 ماه است که به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم. کسی که تنها 8 ماه از تمریناتش می‌گذرد و به یکباره با چنین حواشی روبرو می‌شود، خراب می‌شود. هر کلمه‌ای که درباره حواشی پیرامونم می‌شنیدم، حالم خراب می‌شد.

وی درباره تمرین با هادی سپهرزاد، مربی تیم ملی گفت: او از جان برای مایه گذاشت و به صورت رایگان با من کار کرد. سپهرزاد مرا از 54 متر به 63 متر رساند و می توانم بگویم که حتی بیشتر از پدرم در این چند ماه برای من زحمت کشیده است. واقعاً مدیون او هستم. کسی که در عرض چند ماه اینقدر عملکرد متفاوتی ارائه می کند، متاسفانه برخی دنبال ایراد می‌گردند و می‌خواهند آن ورزشکار را به زمین بزنند. نه تنها بحث صغرسنی، بلکه موضوع دوپینگ هم جزو همین حواشی بود، در حالی که من سه بار در چند ماه اخیر تست دوپینگ داده‌ام و مشکلی ندارم.

پرتابگر دیسک ایران درباره برنامه‌های آینده‌اش عنوان کرد: اگر فدراسیون برنامه‌ریزی و حمایت کند، صد درصد جبران می‌کنم و مدال مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را می‌گیرم و دو سال بعد از آن هم بازی‌های المپیک را پیش‌رو دارم. برنامه‌ریزی‌ام روی مدال المپیک است.

رسولی درباره مقایسه شدنش با احسان حدادی و رقابت با او گفت: حدادی انسان بزرگی است و در صحبتی که با هم داشتیم، به من گفت که اگر سخت تلاش کنم، به هر چیزی که بخواهم، دست خواهم یافت. او به من انگیزه زیادی داد و در واقع الگویم است، رقیبم نیست. امیدوارم در المپیک 2020 توکیو او طلا بگیرد، من نقره.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان