Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارتیزان بلگراد صربستان پس از صعود تیمش به مرحله سوم حذفی لیگ اروپا از سمتش اخراج شد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان، میروسلاو دژوکیچ 52 ساله پس از هدایت تیم پارتیزان بلگراد به مرحله سوم حذفی لیگ اروپا از سمت سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته (جمعه) مدیران باشگاه پارتیزان بلگراد با میروسلاو دژوکیچ جلسه‌ای برگزار کردند و آنها به اتفاق آرا تصمیم به پایان دادن قرارداد همکاری با سرمربی گرفتند. دلایل این تصمیم و کنار گذاشتن ناگهانی سرمربی پارتیزان بلگراد اعلام نشده است.

میروسلاو دژوکیچ تابستان سال 2017 میلادی سرمربی تیم پارتیزان بلگراد صربستان شد. او موفق به کسب جام حذفی صربستان و صعود با پارتیزان بلگراد به مرحله یک‌شانزدهم نهایی فصل گذشته لیگ اروپا شده بود. تیم پارتیزان بلگراد پنجشنبه شب گذشته در مرحله دوم حذفی لیگ اروپا برابر تراکاکی لیتوانی به تساوی یک - یک رسید و در مجموع 2 بازی رفت‌وبرگشت با نتیجه 2 بر یک صعود کرد.

خبر دیگر از فوتبال شرق اروپا مربوط به تیم دسته‌اولی سوچی در لیگ برتر روسیه است.

تیم فوتبال باشگاه سوچی بازی‌های فصل جدید لیگ دسته‌اول روسیه را در ورزشگاه فیشت برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه در جام جهانی 2018 روسیه میزبان دیدارهای حساسی از جمله روسیه و کرواسی از مرحله یک‌چهارم نهایی بود.

طبق اعلام باشگاه سوچی قرار است 17 هزار بلیت برای بازی فصل نخست لیگ دسته‌اول روسیه در ورزشگاه فیشت فروخته شود.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد