Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@04:06:13 GMT

نرخ دلار به 4412 تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۲۶۷

نرخ دلار به 4412 تومان رسید

پول‌نیوز - بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۷ ارز از جمله دلار روز پنجشنبه افزایش و قیمت ۱۹ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۳ ارز دیگر ثابت ماند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه سیزدهم مردادماه) با ۱۰ ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۴ هزار و ۱۲۰ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۴۵۷ ریال کاهش نسبت به روز پنجشنبه ۵۷ هزار و ۳۶۴ ریال و هر یورو نیز با ۳۵۷ ریال اُفت در مدت زمان مشابه ۵۱ هزار و ۴۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۳۸۰ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۹۴۸ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۳۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۴۸ ریال، روپیه هند ۶۴۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۲ هزار و ۱۴ ریال، دینار کویت ۱۴۵ هزار و ۵۷۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۵۳۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۹۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۶۲۲ ریال، ریال عمان ۱۱۴ هزار و ۷۴۶ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و ۹۶۲ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۱۲ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۶۸۴ ریال، روبل روسیه ۶۹۳ ریال، ریال قطر ۱۲ هزار و ۱۲۱ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۷۰۵ ریال، لیر سوریه ۸۶ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۴۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۷۶۶ ریال، دینار بحرین ۱۱۷ هزار و ۳۳۹ ریال، دلار سنگاپور ۳۲ هزار و ۲۹۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۶۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۴۰ هزار و ۵۱ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۹ هزار و ۱۶۸ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۸۱۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۶۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲هزار و ۸۲۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۳۱۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۶۱۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۸۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۹۵۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۴ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۴۱۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت ارز نرخ دلار پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف