Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@19:54:08 GMT

تشکر سخنگوی حزب کارگزاران از دولت به خاطر سکوت!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۳۲۲

به گزارش خرداد، ایلنا نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی مطرح کرد: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است. چراکه مسئولین برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه بدهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل مردم را قانع نمی‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین مرعشی در خصوص نقدهایی که در مورد سکوت رئیس‌جمهور و بعضی از افراد در هیات دولت مطرح می‌شود، اظهار داشت: به اعتقاد من خیلی هم خوب است که مسئولان در دولت سخن نمی‌گویند. به تشخیص من هرچه مسئولان کمتر سخن بگویند، بهتر است. ما از آنها تشکر هم می‌کنیم که کمتر صحبت می‌کنند.
وی افزود: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است. چراکه مسئولان برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه دهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل، مردم را قانع نمی‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌کند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید براینکه مسئولان باید زمانی سخن بگویند که جو اعتماد را در جامعه نهادینه کند، گفت: افراد در دولت باید زمانی سخن بگویند که جو اعتماد برجامعه حاکم باشد یا بتوانند تاثیری روی آن بگذارند.
نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: وزرا، مسئولان و نماینده‌ها نمی‌توانند جو را از آنچه که هست بحرانی‌تر نشان بدهند، آنها باید در جهت عادی جلوه دادن شرایط فوق‌العاده فعلی حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید به دولت برای سخن گفتن فشار بیاوریم، افزود: باید زمانی بخواهیم مسئولان صحبت کنند که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند.
مرعشی با بیان اینکه تهدید برخی مسئولان داخلی به خروج از برجام قبل از نقض آن توسط آمریکا یا بعد از آن باعث به وجود آمدن شرایط اقتصادی فعلی شده است، اظهار کرد: از دیدگاه من نباید مسئولان به بحران‌ها دامن بزنند و بهتر است صداو سیما به موضوع مطالبه مردم در خصوص شفاف‌سازی ورود کند و کارشناسان را دعوت به صحبت کند، نباید که فقط از مسئولان متوقع سخن گفتن باشیم.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: مدیران گذشته و فعلی باید بیایند و شرایط را تشریح کنند و مسئولان نباید نقش رادیو و تلویزیون را برعهده بگیرند.
وی تصریح کرد: تغییر کابینه چون انتظاری عمومی است، مثبت است اما مهم‌تر از افراد تغییر رویکردها است و تاثیر خواهد داشت. اگر دوستانی بر سر کار بودند و خوب کار کرده بودند وضع کشور به این صورت نبود، باید بروند تا افراد جدیدی بیایند و وضع بهبود یابد.
مرعشی خاطرنشان کرد: انتخاب غلط در خصوص کابینه یا بحث چرخش به راست قطعا موج اعتراضات را تشدید خواهد کرد. برچسب ها: حزب کارگزاران ، کارگزاران سازندگی ، حسین مرعشی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حزب کارگزاران کارگزاران سازندگی حسین مرعشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان