Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:11:59 GMT

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۴۲۱

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) را منصوب کرد.

به گزارش مهر، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، ابراهیم عبدی پور را به سمت سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

ابراهیم عبدی پورفرد در سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کوهدشت متولد شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق قضایی در مجتمع آموزش عالی قم وابسته به دانشگاه تهران به انجام رساند و همزمان تحصیلات حوزوی و مطالعات خود را در زمینه علوم اسلامی ادامه داد.

در سال ۱۳۶۹ تحصیلات کارشناسی ارشد را در رشته حقوق خصوصی ادامه داد و در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ درجه دکتری تخصصی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق دانشگاه تهران شد و همزمان با آن در مباحث درس خارج فقه و اصول استادان حوزه علمیه قم شرکت کرده و به تحقیقات خود در فقه و اصول اسلامی ادامه داد.

وی که از جانبازان عرصه دفاع مقدس است فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۶۳ در آموزش و پرورش آغاز کرد و فعالیت تدریس خود را از سال ۱۳۷۳ در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی در مقاطع مختلف ادامه داد.

دکتر عبدی پور که دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه قم است راهنمایی بیش از ۱۵۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و ۱۰ رساله دکتری در موضوعات مختلف حقوق خصوصی را عهده دار شده است.

وی که سابقه همکاری با بخش های تحقیقاتی مراکز مختلف را در کارنامه خود دارد، دارای ۸ جلد کتاب و اثر تالیفی در مباحث حقوق مدنی و حقوق تجارت است که کتاب حقوق قراردادها در فقه امامیه از آثار مشترک وی با سایر محققان، از برگزیدگان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

وی علاوه بر این بیش از ۳۰ مقاله علمی پژوهشی در موضوعات جدید حقوق قراردادها و تعهدات و تجارت بین الملل به زبان فارسی و انگلیسی ارائه کرده است.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات علیرضا باقری ثالث، رئیس سابق دانشگاه حضرت معصومه (س) در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمودنژاد در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاوردهایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

وی ابراز کرد: از جمله پروژه‌هایی رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

محمودنژاد افزود: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

کد خبر 6093128

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد