Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در شمال تهران و سمنان و خراسان شمالی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: امروز و فردا در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود که در مناطق کوهستانی باعث وقوع سیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: طی سه روز آینده در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در شمال تهران و سمنان و از روز یکشنبه به تدریج در خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: از روز یکشنبه با تغییر جهت وزش باد و تقویت جریان های شمالی روی دریای خزر، کاهش نسبی دما در سواحل و دریای خزر نیز مواج پیش بینی می شود.

 

وظیفه گفت: بعدازظهر امروز و فردا، در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در استان فارس افزایش ابر و وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: طی سه روز آینده برای نوار شرق کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک، به ویژه در منطقه زابل باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

 

وی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و این روند طی دو روز آینده ادامه دارد. دمای هوای تهران طی سه روز آینده 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ کنکور سراسری سوریه مناطق زلزله زده استان همدان سیاسی اخبار دولت داعش گرد و خاک سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان
  • رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • تداوم گردوخاک و رگبار باران طی ۵ روز آینده / افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج در جنوب
  • تشدید بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور