Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مجمع استانى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه‌هاى سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از رئیس جمهور می‌خواهیم روند تغییر کابینه را شروع کنند، گفت: مسئولین نباید خود را طلبکار نظام اسلامى بدانند بلکه این نظام اسلامى و ملت ایران است که طلبکار این خمودگى مسئولین است.

امید پالیزبان، مسئول مجمع استانى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه‌هاى سیستان و بلوچستان و دبیر سیاسى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت:  چندى پیش راجع به تلاطم بازار ارز و طلا اظهار نگرانى و این را پیش بینى کرده بودم که ترس بنده از این است این‌ها مقدمه اى براى فشار بر ملت از لحاظ اقتصادى و سرانجام آن فشار به نظام است و لذا امروز می‌بینیم که در این بحبوحه مسئولین ساکت شده و حتى با مردم حاضر به صحبت کردن هم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همانگونه که بار‌ها گفتیم مسئولین دولتى باید بدانند راه حل در انقلابى گرى و بازگشت به آرمان هاى اصیل انقلاب است و مسئولین نباید خود را طلبکار نظام اسلامى بدانند بلکه این نظام اسلامى و ملت ایران است که طلبکار این خمودگى مسئولین است. قوه قضائیه هم هر چه زودتر باید با متخلفین اقتصادى بر خورد کند و نتیجه را اعلام کند که مردم بدانند مقصر وضعیت فعلى چه کسانى هستند و با این کار آرامش خاطر را به ملت بر گرداند.

مسئول مجمع استانى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه‌هاى سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم مردم مطالبات اقتصادى بر حقى دارند که دولتى‌ها موظفند حرف مردم را بشنوند و نگذارند کسانى که نمیخواهند و نمیگذارند ملت ما رشد کنند، سوار بر این مطالبه بحق شوند و موج سوارى کنند و نگذارند مطالبات مردم دیده شود.

پالیزیان گفت: از رئیس جمهور محترم می‌خواهیم روند تغییر کابینه را شروع کنند و به تغییر رئیس بانک مرکزى اکتفا نکنند، زیرا تیم اقتصادى دولت باید تغییر کند تا شاهد تحولات چشم گیر اقتصادى باشیم و نمایندگان مجلس باید در این اوضاع دست از مسائل فرعى بردارند و به مسائل معیشتى مردم که امروز در اولویت اول است متمرکز شوند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مشکلات اقتصادی ملت ایران مسئولان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است