Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:34:34 GMT

مدیون کشتی هستم/ به دنبال تکرار نایب قهرمانی جهان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۸۷۲

مدیون کشتی هستم/ به دنبال تکرار نایب قهرمانی جهان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی آلیش بانوان ۱۴ تا ۲۳ مرداد ماه تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جهانی قرقیزستان برپا خواهد کرد. آخرین حضور تیم ملی آلیش بانوان در مسابقات جهانی، شهریور ماه ۹۵ بود که ملی پوشان عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را کسب کردند.

مربی تیم  آلیش بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت:  تا به امروز اردوها به دلیل شرایط بودجه برگزار نشد و قرار است ۲ اردو در اراک  برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های جهانی آلیش هشتم شهریورماه به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود.

 فضلی در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی کشور به خوبی برگزار شد و تقریباً همان نفراتِ سال گذشته به همراه چند تن از کشتی گیران جدید، به اردوی تیم ملی دعوت شدند. سطح برگزاری رقابت‌ها بالا بود و مدال‌های طلا بین  ۶ استان  پخش شد و این نشان از این دارد که آلیش به خوبی درسایر استان‌های کشور گسترش یافته است.

 وی در پاسخ به این سوال که چرا اردوها در اراک برگزار می‌شود گفت: امکانات کشتی استانِ اراک نسبت به سایر شهرستان‌ها بهتر است. همچنین امسال فدراسیون تیم‌های بسیاری را برای حضور در رقابت‌های مختلف ساپورت می کند و بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز در پیش است به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا اردو در اراک برگزار شود.

 فضلی که طلای رقابت‌های جهانی ووشو و برنز جهانی آلیش را در پرونده دارد، درباره حضورش به عنوان مربی و همراهی تیم ملی نیز گفت: من به کشتی مدیون هستم به همین دلیل در کنار تیم ملی خواهم بود و تیم را برای حضور در رقابت‌های جهانی همراهی می کنم.

ملیحه فضلی درباره رقبای جدی در مسابقات جهانی آلیش گفت: ترکمنستان و قرقیزستان رقبای جدی ما هستند، ان شالله با تمرینات خوبی که پشت سر خواهیم گذاشت این حریفان را کنار خواهیم زد و امیدوارم نایب قهرمانی ۲ سال پیش را تکرار کنیم.

کد خبر 4363917

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی جهان کشتی آلیش تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال پیکان تهران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وینفرد شفر والیبال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند