Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:09:59 GMT

غرق شدن یک جوان در رامیان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۹۰۱

غرق شدن یک جوان در رامیان

فرماندار شهرستان رامیان از غرق شدن یک جوان رامیانی در چشمه گل این شهزستان خبر داد.

ایران آنلاین / محمود سالاری روز شنبه اظهارکرد: ظهر دیروز جوان 23 ساله رامیانی که برای تفریح عازم چشمه گل رامیان شده بود پس از شیرجه به درون این استخر طبیعی، غرق شد.

فرماندار شهرستان رامیان افزود: پیکر جوان رامیانی تاکنون پیدا نشده و نیروهای امدادی جستجو برای یافتن جسد را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: درحال حاضر نیروهای امدادی هلال احمر به همراه دو تیم غواصی از شهرستان های گنبدکاووس و گرگان در محل حادثه درحال جستجو هستند.
سالاری خاطرنشان کرد: با وجود ممنوعیت شنا در این مکان، شاهد بی احتیاطی از سوی برخی افراد هستیم و این حادثه دومین مورد در سال جاری می باشد.
شهرستان رامیان در شرق استان گلستان واقع است و چشمه گل این شهرستان در حدود 6 کیلومتری جنوب شهر رامیان به صورت یک استخر طبیعی به طول 90 متر و به عرض 80 متر و به عمق 34 تا 44 متر و به روایتی 80 متر است که در ارتفاع 320 متری از سطح دریا قرار دارد.
مساحت تقریبی این چشمه حدود 5 هزار و 658 مترمربع است و آب چشمه از کف زمین می جوشد؛ طبق آمارها تاکنون حداقل هفت نفر در این چشمه غرق شده اند./ ایرنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC استان خراسان رضوی مبنی بر مفقود شدن مردی ۴۵ ساله در ارتفاعات شهر بار، یک تیم از نجاتگران تخصصی امدادونجات کوهستان به‌موقعیت اعزام شدند.   اسماعیل شاه بیکی افزود: به دلیل وسعت منطقه، سه تیم از امدادگران خانه هلال شهر بار و تعدادی از اهالی محلی برای جستجو نیز به منطقه اعزام شدند.   به گفته او، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، مه غلیظ و صعب‌العبور بودن مسیر، تیم‌های جستجو پس از حدود ۲۰ ساعت عملیات، موفق به نجات این شهروند شدند که به‌دلیل گم کردن مسیر و امکان نداشتن برقراری تماس، به یک دامداری پناه برده بود.    شاه بیکی اظهار داشت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نداشتن دید کافی، تیم‌های جستجو و نجات امکان بازگشت را نداشتند که شب را در ارتفاعات شهر بار سپری کردند و با روشن شدن هوا به منطقه امن بازگشتند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد