Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:37:55 GMT

سايت شماره گذاري شركت ايران خودرو نوسازي شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۱۹۶۸

سايت شماره گذاري شركت ايران خودرو نوسازي شد

خبرگزاري آريا - به منظور بهبود كيفيت ارائه خدمات به مشتريان، ‌كارگزاران و نمايندگي هاي شركت ايران خودرو، سايت شماره گذاري پليس راهور ناجا توسعه يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين سايت كه با حضور معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش و مدير حوزه مديرعامل در روز ميلاد با سعادت امام رضا (ع) به بهره برداري رسيد، خدمات مربوط به شماره گذاري محصولات توسط نمايندگان نيروي انتظامي به مشتريان ارائه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سايت شماره گذاري شركت ايران خودرو يكي از مهمترين وظايف در راستاي تسريع در تحويل خودرو به مشتريان محترم را برعهده دارد.
بدون پلاك انتظامي خودرو شخصي مشتريان محترم بلااستفاده و غير قابل تحويل است. باتوجه به اهميت اين مركز، در سال هاي اخير اقدامات متعددي با همكاري پليس راهور ناجا و شركت راهگشا در راستاي بهبود عملكرد و افزايش كيفيت خدمات رساني به مشتريان انجام شده است.
در آخرين اقدام، فضاي فيزيكي اين مركز كه داراي 31 نفر كارمند پاسخگو به مشتريان محترم است به طور كامل تغيير داده شده، طي يك عمليات عمراني با تغيير كاربري فضاهاي موجود در بازاريابي و فروش نوسازي و جهت پاسخگويي به مشتريان مركز شماره گزاري شركت ايران خودرو اختصاص داده شده است.
AR-SA
همچنين لازم بذكر است، سرور اصلي راهور ناجا كه شماره گذاري تمامي محصولات بازار خودرو را برعهده دارد نيز در اين محوطه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • نوسازی مرجعیت
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • محور هراز بسته شد