Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویری واقعی از جعبه فروش Galaxy Note ۹، ویژگی و قابلیت‌های کلیدی این گوشی را فاش کرد.

به گزارش قدس آنلاین،به نظر می‌رسد، روز گذشته روز لو رفتن ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ بود چرا که پس از انتشار تصادفی تیزر تبلیغاتی Galaxy Note ۹توسط کانال YouTube نیوزلندی شرکت سامسونگ، تصویری واقعی هم از جعبه فروش این گوشی فاش شد که روی آن شماره‌ها و ویژگی‌های جزئی این دستگاه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر واقعی مربوط به جعبه فروش این دستگاه در روسیه است. نوشته‌های روی این جعبه شامل قابلیت‌هایی می‌شود که ما تمایل به دانستن آن‌ها هستیم.

بر اساس نوشته‌های پشت این جعبه، Galaxy Note ۹ با نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD و Super AMOLED روانه بازار می‌شود که شایعات وجود داشته قبل از این را تأیید می‌کند اما مهمتر از این مسئله، وجود دوربین دوگانه موجود در Galaxy S۹ Plus روی این گوشی است. Galaxy Note ۹ قرار است با دوربینی دوگانه که هر کدام از لنزهای آن ۱۲ مگاپیکسل قدرت دارند به بازار عرضه شوند. دوربین جلویی این دستگاه هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود تا سلفی‌هایی با کیفیت را به کاربر خود ارائه دهد.

همانگونه که انتظار می‌رقت، دوربین دوگانه Galaxy Note ۹ قادر خواهد بود ویدئوهای super slowmotion با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و این به معنای دو برابر بودن سرعت ضبط ویدئو در این پرچمدار نسبت به Galaxy S۹ و +Galaxy S۹ است.

لیستی که در پشت جعبه Galaxy Note ۹ چاپ شده است، قابلیت‌های این گوشی را با قابلیت کنترل از راه دور بودن S Pen، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ گیگابایتی و باتری به روز شده ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را بازگو می‌کند. علاوه بر این، دستگاه Galaxy Note ۹ دارای باندها و هندزفری استریو است که هر دو توسط AKG تولید شده‌اند. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP۶۸ است که نشان می‌دهد این گوشی ضد آب است و از نظر امنیت بیومتریک، دارای اسکنر قرنیه و اثر انگشت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین گوشي سامسونگ موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت آمریکایی اسنپ قابلیت ویرایش پیام‌ها را به پلتفرم اسنپ‌چت اضافه می‌کند. اسنپ می‌گوید این ویژگی «به‌زودی» منتشر می‌شود و در ابتدا دردسترس مشترکین اسنپ‌چت پلاس قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش زومیت، به‌لطف قابلیت جدید، کاربران اسنپ‌چت می‌توانند در یک بازه‌ی پنج‌دقیقه‌ای پیام خود را بازنویسی کنند، اشتباهات تایپی را برطرف کنند یا چت‌های خود را ویرایش کنند. پیام‌هایی که ویرایش شده‌اند دارای برچسبی هستند که نشان می‌دهد متن تغییر کرده است.

اسنپ نگفت که چه زمانی ویژگی ویرایش پیام‌ها را برای تمام کاربرانش دردسترس قرار می‌دهد. این شرکت اغلب ویژگی‌های جدید را ابتدا به سرویس اشتراکی خود می‌آورد. اسنپ هفته‌ی گذشته اعلام کرد که اسنپ‌چت پلاس با هزینه‌ی ۳٫۹۹ دلار در ماه به ۹ میلیون مشترک رسیده است.

اسنپ چندین ویژگی دیگر را نیز به اسنپ‌چت اضافه می‌کند؛ از جمله واکنش‌های ایموجی به‌روزشده، امکان استفاده از دستیار هوش مصنوعی My AI برای تنظیم یادآورها و استفاده از لباس‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای بیت‌موجی.

اسنپ‌چت اخیراً فیلتر عکس هوش مصنوعی جدیدی را به نمایش گذاشته است که عکس‌های سلفی را به عکس‌هایی با مضمون دهه‌ی ۱۹۹۰ تبدیل می‌کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902113

دیگر خبرها

  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه