Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

طارق همام بازیکن جدید استقلال که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رسانده، درباره شناخت خود از استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: از طریق مدیر برنامه هایم استقلال را می شناسم و اطلاعات زیادی از قبل در مورد استقلال گرفتم. البته استقلال در آسیا تیم بزرگی است و می دانم که در میان دو تیم پرطرفدار ایران است و پیراهن تیمی را بر تن خواهم کرد که همیشه باید به دلیل پر هوادار بودن برای برد به زمین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: احساس خوبی از حضور در ایران و در استقلال دارم. همه بازیکنان آرزو دارند که در باشگاه بزرگی مانند استقلال بازی کنند. همچنین وینفرد شفر نیز یک مربی بزرگ است که مطمئنا تجربه کار کردن با او برای من اهمیت زیادی دارد.

همام درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد خاطر نشان کرد: برای حضور در لیگ قهرمانان با استقلال خیلی انگیزه دارم و مطمئنم می توانم به تیم کمک کنم. می‌دانم که استقلال بازیکنان بزرگی دارد اما دوست دارم نقش پررنگی داشته باشم و در موفقیت‌های استقلال اثر گذار باشم.

این بازیکن عراقی در ادامه درباره اهداف خود از حضور در ایران افزود: تجربه یک لیگ متفاوت مهم ترین انگیزه است. من تجربه حضور در لیگ امارات را در کارنامه خود دارم اما می خواهم در ایران دیده شوم و می‌دانم که حضور در استقلال که یک تیم پرطرفدار است می تواند به من برای مطرح شدن کمک کند و من را به تیم های مطرح نزدیک کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟