Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه طرح ولایت بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: در جلسه‌ای که با رؤسای سه قوه، وزرا و نمایندگان مجلس که با اسم همدلی برگزار شد در پایان جلسه آقای روحانی برای جمع‌بندی حضور پیدا کرد و حل مشکلات کشور را در گرو تصویب چهار لایحه عنوان کرد و متوجه شدیم هدف از این نشست توجیه افعال نمایندگان مجلس توسط آقای لاریجانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی  با بیان اینکه FATF از ما خواسته که ارتباطات بانکی مان را متوقف کنیم و این مشکل اصلی ما با این قرار داد است افزود: یکی از خطرناک‌ترین کنوانسیون‌ها منع مالی تروریسم است و این کنوانسیون حساب‌های مالی سپاه و تمام حساب‌های مالی کشور را رد یابی می‌کند و آن مرکز مالی که به خواست FATF باید در کشور ایجاد شود، بایستی تمامی اطلاعات حساب‌های مالی را به آن ارائه دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله این کنوانسیون این است که هرکسی باعث ایجاد رعب و وحشت در دنیا شود و یا نظام سلطه جهانى را می ترساند تعریف تروریسم برایش ابلاغ می‌شود.

کریمی قدوسی گفت: آقای لاریجانی در مجلس شورای اسلامى تمام سعی خود را کرد که به ما اطمینان دهد که اگر این کنوانسیون را تصویب کنیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در مجلس قبل اینکه آقای شمخانی پشت تریبون برود به او گفتم شما در جبهه و جنگ بودید مبادا طوری رفتار کنید که نمایندگان ترغیب به رای دادن شوند افزود: آقای شمخانی هم می‌گفت، این FATF نیست و این منع مالی تروریسم است و آقای لاریجانی هم فقط به این دلیل که FATF سر زبان همه افتاده بود و با موضع‌گیری مردم مواجه شده بود می‌گفت که این کنوانسیون مربوط به FATF نیست و متفاوت است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در بیان اینکه آقای عراقچی خودش در جلسه‌ای غیر علنی گفت که اروپا به ازای اقدامات مثبتش برای ایران تصویب FATF را می‌خواهد تصریح کرد: وقتی من در مصاحبه‌ای این موضوع را بیان کردم بلافاصله تکذیب کردند ؛ چرا که جبهه باطل هر چه که از دهان جبهه حق بیرون آید را تکذیب می‌کند.

کریمی قدوسی در رابطه با اینکه وى با برخى دیگر از نمایندگان تصمیم گرفتند از مجلس خارج شوند تا امکان تصویب وجود کنوانسیون وجود نداشته باشد افزود: طومار‌های نسبتا بزرگی از مردم را دادند که آن‌ها را به مجلس بردیم و به آقای لاریجانی نشان دادم ایشان عصبانی شدند و گفتند خلاف آیین‌نامه رفتار می‌کنی که من در جواب گفتم آن زمان که برجام را در ٢٠دقیقه تصویب کردید شما هم خلاف آیین نامه عمل کردید.

وی تصریح کرد:هرجا که شما تهدید‌هایی در حوزه‌های جاری علمی فرهنگى هنری می‌بینید، یک تیم قوی نفوذی وجود دارد که آن را هدایت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن این است که جام زهر دوم را به رهبر بدهد همانطور که جام زهر اول را به امام (ره) دادند، اما تا به الان کسی نتوانسته جام زهر دوم را به رهبری تحمیل کند آن‌ها فکر می‌کنند برجام، جام زهر بود، اما تدبیر خود رهبری بود که می‌خواستند مردم دشمن را بشناسند.

کریمی قدوسی افزود:ترامپ بعد از خروج از برجام گفت ، بزودی تهران تماس می‌گیرد و به من اعلام می‌کند بدون قید و شرط حاضرم به مذاکره بنشینم؛ اما من اعلام می‌کنم به لطف خدا مذاکره مجدد شکست می‌خورد و علت سکوت رئیس جمهور و خیلی‌ها دیگر این بود که می‌خواستند ببینند نتیجه چه می‌شود و با بیانیه‌ای که سردار عزیز جعفری فرمانده محترم سپاه پاسداران دادند که تیر خلاص را زدند به لطف خدا در اربعین انقلاب از بزرگترین پیچ انقلاب عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مردم را باید مدیریت شده به میدان آورد؛ هر قشری باید در هر حوزه کاری انجام دهد و اکنون می‌رسیم به نقطه‌ای که امام گفتند به همه بشارت می‌دهم روزی می‌رسد که این امامت و ولایت را تحویل صاحب اصلی آن خواهیم داد.

انتهای پیام//ج.ر برگزاری  جلسه طرح ولایت بسیج دانشجویی خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • شهردار لندن خواستار توقف کشتار در غزه شد
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد