Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@09:36:17 GMT

وزش باد رگبار و رعد و برق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۲۹۵۷

ساعت24-سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور طی سه روز آینده رگبار باران را پیش بینی کرد.

 امین حسن نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده برای مناطقی از شمالغرب، ارتفاعات البرز و مناطقی از سواحل دریای خزر رگبار باران پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: از ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، شرق فارس،‌ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس افزایش ابر و بارش پراکنده و رعد و برق را پیش‌بینی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دریای عمان و خلیج‌فارس امروز مواج و متلاطم خواهد شد، تصریح کرد: برای تهران امروز وزش باد و افزایش باد داریم که در ارتفاعات پایتخت رگبار و رعد و برق روی می‌دهد.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و رعدوبرق در شش استان کشور طی امروز و وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، بعضی مناطق چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بعضی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود، همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان کمی ابری، از بعدازظهر ابری، گاهی وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و احتمال رعد و برق با بیشینه ۱۹ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز جمعه، قسمتی ابری و مه آلود، گاهی وزش باد و به تدریج صاف با بیشینه ۱۸ و کمینه ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 739821

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار موقت باران
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور