Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و تقویت مادران برای دوران شیردهی اعلام کرد و افزود: در سال جاری ۱۲۰ میلیون تومان بودجه برای مبارزه با سوء تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند کمیته امداد خراسان شمالی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوجانی گفت: امسال ۱۰۰ نفر از زنان باردار و شیرده مبتلابه سوءتغذیه در استان شناسایی شدند که به این افراد سبد‌های غذایی به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.
وی با بیان این که این طرح با حمایت وزارت بهداشت و همکاری شبکه‌های بهداشتی درمانی استان در حال اجرا است ، افزود: سال گذشته ۳۸ مادر باردار و شیرده از قشر محروم استان تحت حمایت این طرح قرار داشتند که ۴۷ میلیون تومان برای این گروه از زنان سال گذشته هزینه شده است.
وی اظهار کرد: در صورت تائید صلاحیت مراکز درمانی و بهداشتی زنان باردار و شیرده از ابتدای ماه چهارم بارداری تا ۲۴ ماه پس از زایمان مشمول این طرح می‌شوند.
انتهای پیام / ب 

اختصاص 120 میلیون تومان اعتبار برای سوءتغذیه زنان باردار و شیرده نیازمند خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود