Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:41:20 GMT

نقاشی دیواری منطقه ثامن مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۳۸۹۱

نقاشی دیواری منطقه ثامن مشهد

مدیر منطقه ثامن مشهد از زیباسازی ۱۶ هزار و ۵۱۱ متر از دیوارهای سطح منطقه ثامن خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مصطفی نعمتی، مدیر منطقه ثامن مشهد با بیان اینکه رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارهای رنگ و رورفته سطح منطقه و یا پوشش‌های کارگاهی که امسال به‌عنوان یک ابتکار جدید از سوی شهرداری منطقه ثامن با هدف افزایش ایمنی و زیباسازی محیط کارگاه‌های ساختمانی فعال در طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی به اجرا درآمده است، اظهار کرد: این نقاشی‌ها در چهار قطاع و در اکثر محلات منطقه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فضای سبز و طبیعت موضوع اکثر نقاشی‌های دیوارها است، ادامه داد: این‌ کار به‌منظور ایجاد فضایی با نشاط و روح‌بخش در منظر اطراف حرم مطهر رضوی است البته متناسب با بافت محلات و قابلیت دیوارها موضوع نقاشی‌ها متفاوت می‌شود.

مدیر منطقه ثامن با بیان اینکه بزرگترین نقاشی دیواری در بوستان بخارایی اجرا شده است، افزود: این نقاشی دیواری با ۷۸۰ متر مساحت و طرحی بسیار زیبا با موضوع فضای سبز، یکی از بهترین موارد اجرا شده است. هفت هزار و ۱۰۰ متر رنگ آمیزی در سطح منطقه در راستای زیباسازی شهری انجام شده که این متراژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

نعمتی در مورد نقاشی دیواری بوستان عباسقلی‌خان، گفت: نقاشی این بوستان در سطح یک، با عرض ۱۲۰ متر به صورت سنتی کشیده شده که در نوع خود بی نظیر است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر نقاشی دیواری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم