Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:00:42 GMT

قرص و داروی غیرمجاز در ابهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۴۱۴۶

قرص و داروی غیرمجاز در ابهر کشف شد

سرهنگ جعفر کردلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف و مبارزه با کالای قاچاق، طرح نظارت و کنترل، توسط پلیس ماموران اجرا می شود.
وی اظهار داشت: این میزان قرص و داروی غیرمجاز، روز گذشته /جمعه 12 مرداد/ کشف و ضبط شد و متخلفان نیز به منظور اعمال قانون و پرداخت جریمه به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردلو افزود: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و لازم است شهروندان هنگام مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
***
کشف و ضبط مواد مخدر
وی یادآور شد: همچنین پلیس زنجان 19 کیلو و 925 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد، کشف و ضبط کردند.
کردلو افزود: این میزان مواد مخدر در مسیر ارتباطی شهرستان مهریز که در یک دستگاه کامیونت جاساز شده بود به دست آمد که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
***
کشف کالای قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان نیز گفت: پلیس مبارزه با قاچاق و ارز این شهرستان روز گذشته مو.فق به کشف و ضبط 760 ثوب البسه و چهار طاقه پارچه خارجی قاچاق شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این میزان کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا به دست آمد که در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اتوبوس فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق کشف و ضبط مو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی