Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران گفت: در صورت تایید شورای نگهبان در خصوص منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران این قانون لازم‌الاجرا است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری، درباره اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اظهار داشت: پس از تأیید شورای نگهبان باید در این خصوص اقدام کرد و منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری تهران لازم‌الاجرا است و نیرو‌های بازنشسته جای خود را به نیرو‌های جوان‌تر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لیست ارائه شده مدیران بازنشسته شهرداری تهران چه تعداد است، گفت: حدود ۴۰ نفر از مدیران بازنشسته شهرداری تهران با تأیید شورای نگهبان باید جای خود را به مدیران جوانتر بدهند.

صدراعظم نوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا تاکنون واگذاری ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان محقق نشده است، گفت: با این سرعت نمی‌توان این کار را انجام داد و باید زنانی در سمت‌های مدیریتی منصوب شوند که شایستگی لازم را داشته باشند و تاکنون بانوانی که در سمت‌های مدیریتی در شهرداری منصوب شده‌اند عملکرد خوبی داشته‌اند و باید زمینه را برای حضور زنان بیشتر آماده کرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران افزود: بنده به هر منطقه‌ای که می‌روم در صورتی‌که مدیران خانم کم داشته باشند تذکر می‌دهم و درخواست می‌کنم که از مدیران خانم که شایستگی لازم را دارند بیشتر استفاده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست