Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین از آتش‌سوزی بیش از ۱۲۰ هکتار از مراتع توابع بخش مرکزی قزوین خبر داد. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ استانها قزوین نظرات

قدرت الله مهدی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته 9 مرداد ماه در روستای کش‌آباد از توابع بخش مرکزی قزوین حدود 50 هکتار از مراتع دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اطفای حریق بیش از 7 ساعت به طول انجامید.

سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: روز گذشته جمعه 12 مرداد ماه نیز در همین منطقه بیش از 70 هکتار از مراتع دچار حریق شد.

مهدی خانی گفت: بخش‌هایی از مناطق صعب‌العبور بوده و نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی به سختی بیش از 8 ساعت نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی ادامه داد: علت این حوادث که به فاصله 3 روز اتفاق افتاده مشکوک و در دست بررسی است.

سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین از احتمال عمدی بودن این حادثه خبر داد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش‌سوزی در پامنار