Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی -ایرنا-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندانزلی از کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه تن در تصادف دو خودروی سواری در جاده کمربندی این شهر ساحلی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد رضاپور صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با گزارش مردمی به 125 در ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز مبنی بر وقوع تصادف بین دو خودروی سواری در جاده کنارگذر بندرانزلی بلافاصله ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به خارج کردن مصدومان از خودروها کردند.
رضا پور یاد آور شد:متاسفانه در این حادثه راننده خودروی 206 در دم جان باخت و دو سرنشین از خودروی 206 و راننده خودروی پژو405 مصدوم ، و توسط تیم اورژانس به بیمارسان منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد :در انجام این عملیات از یک خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی واکنش سریع و هفت آتش نشان استفاده شد .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی افزود:علت وقوع حادثه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می شود.
7471 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث خودرويي انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه انحراف از جاده خودروی سواری در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان: طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۸:۵۲ مبنی بر انحراف از جاده، خودروی ساینا در حد فاصله فلکه فرودگاه به طرف هتل کاروانسرای شهرستان آبادان، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان آیت طالقانی آبادان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • ۳ کشته و دو مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف از جاده خودروی سواری در آبادان
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت