Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان از افزایش ۳۰ درصدی شرکت کنندگان در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی خبر داد و گفت: این مسابقات می‌تواند مقدمه شرکت در رقابت‌های بین‌المللی ورزشی باشد.

به گزارش ایسنا، دکترمحمدحسین علیزاده در آئین افتتاح رقابت پسران چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شیراز درخصوص بخش دختران این المپیاد اظهار کرد: المپیاد بخش بانوان امسال با کیفیت مناسب با حضور ۹۶ دانشگاه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بی شک حضور حدود ۱۱۰ دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزشی پسران نشانه استقبال از این مسابقات است، افزود: این رویداد مقدمه شرکت در فعالیت‌های بین المللی است.

دکترعلیزاده با بیان اینکه در این دوره از المپیاد ۲ هزار دختر در ۱۱ رشته شرکت کردند، گفت: از المپیاد پسران که شرکت کنندگان با رشد ۳۰ درصدی مواجه بود، انتظار داریم  در مسابقات دوسال آینده که در گیلان برگزار می شود،‌ شاهد حضور ۵ هزار دانشجو  باشیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،‌ آئین پایانی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشجوی کشور روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه سال ۹۷ در پردیس ارم دانشگاه شیراز برگزارخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان امور دانشجویان ورزش دانشجويي وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد