Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:00:29 GMT

رییس جدید دادگستری پلدخترمعرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۵۵۸۰

رییس جدید دادگستری پلدخترمعرفی شد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ صبح روزشنبه در مراسمی که با حضور مسئولین قضایی لرستان ومدیران شهرستان پلدختر برگزارشده بود اکبررشیدی به عنوان رییس جدید دادگستری پلدختر منصوب شد .

برپایه این گزارش ،اکبر رشیدی که پیش از این ریاست دادگستری دوره چگنی را برعهده داشت بر جای بیژن سوری رییس پیشین دادگستری پلدختر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن سوری که  هفته قبل به عنوان رییس دادگستری دورود معرفی شد به مدت 15 سال از سال 82 تا کنون در پلدختر در سمتهای قاضی تحقیق بازپرس پلدختر ، رییس شعبه 101 کیفری ، معاونت دادگستری پلدختر  واز سال 90 نیز در مسند ریاست دادگستری این شهرستان مشغول به خدمت بوده است .

 همچنین یادآوری می شود اکبر شیخی دادرس دادگاه رومشکان در سال 93  دادرس دادگاه های عمومی پلدختر ، ریی شعبه 102 جزایی پلدختر ، رییس شعبه 101 جزایی پلدختر از سال 84تا 92 ، رییس شعبه دوم حقوقی خرم آباد  از سال 92تا 94  وریاست دادگستری دوره چگنی  وهمزمان دادرس دادگاه انقلاب ورریس شوراهای حل اختلاف دوره چگنی را از سال 94 تاکنون  در کارنامه قضایی خود دارد .

 همچنین در این مراسم مرید شیخی به عنوان دادستان جدید پلدختر معرفی شد.

پیش از این حسین بهاروند به عنوان دادستان پلدختر خدمت کرده بود که در حال حاضر به عنوان رییس دادگستری دوره چگنی معرفی شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب سال رییس دادگستری پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری