Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل اینانلو در گفتگو با خبرنگار مهر از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان فردیس خبر داد و اظهار کرد: فرمانداری فردیس در راستای اجرا و پیگیری نظارت بر اماکن دستورات لازم را به واحد بازرسی اصناف، بهداشت و دیگر ارگان‌های مربوطه داده است.

وی در ادامه با اشاره به گزارشی مبنی بر کم‌فروشی و احتکار برخی از واحدهای صنفی، تأکید کرد: طبق این گزارش، چند واحد صنفی مصالح‌فروشی از فروش سیمان، کاشی، سرامیک و غیره اجتناب کرده و گفته‌اند که فعلاً نمی‌فروشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینانلو بابیان اینکه احتکار و کم‌فروشی جرم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این موضوع در واحدی اثبات شود، با وی برخورد قانونی خواهد شد. همچنین در صورت نیاز از انبارهای اصناف نیز بازدید می‌شود.

وی در بخش دیگری بخشی از نارضایتی‌های مردم را برخورد نامناسب دستگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان اعلام کرد و افزود: ادارات تکریم ارباب‌رجوع را در دستور کار خود قرار دهند درصورتی‌که اداره‌ای به این وظیفه عمل نکند، مدیر اداره مذکور باید پاسخگو باشد.

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به اینکه تدابیری در شورای تأمین برای آرام کردن اعتراضات اندیشیده شده است، اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهیم اعتراضات خود را با آرامش بیشتری بازگو کنند و در این رابطه منطقی عمل کنند.

کد خبر 4365322

منبع: مهر

کلیدواژه: فردیس فرماندار فردیس بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف خرم آباد بیرجند مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است