Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:48:49 GMT

گرانی یکی از عوامل ناهنجاری های اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۵۸۱۵

گرانی یکی از عوامل ناهنجاری های اجتماعی است

خرم آباد- ایرنا - رییس کل دادگستری لرستان گفت: فقر ، گرانی و گرفتاری های اقتصادی خود به خود منجر به ناهنجاری های اجتماعی می شود.

به گزارش ایرنا ، جعفر بدری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان پلدختر اظهار داشت: مردم خواسته هایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در لرستان جوانان تحصیل کرده زیادی با توانمندی فوق العاده وجود دارد که اگر زمینه فعالیت اقتصادی برای آنها فراهم شود می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود بستر توسعه استان را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر لزوم پیشگیری در دستگاه ها تاکید کرد و افزود: نباید برای دولت هزینه ایجاد کرد.
وی با بیان این که در حوزه قضایی مجازات های جایگزین را به قضات توصیه شده است افزود: زندان های لرستان سه تا چهار برابر ظرفیت آنها زندانی دارند و مردم از دستگاه قضا انتظار دارند که با جرایم سازمان یافته و خشن برخورد جدی شود.
رییس کل دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضا حامی کسانی است که مورد ستم قرارگرفته اند و در استان لرستان قضات شایسته و توانمندی در بخش های مختلف قضایی فعالیت می کنند که عملکرد خوبی دارند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رئيس كل دادگستري پلدختر ناهنجاري اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا