Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرماهشهر گفت: شهرک طالقانی از مناطق محروم شهرستان بوده و مدیران باید توجه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند و خدمات و امکانات بهتری باید به مردم محروم این شهرک ارائه داده شود. ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، محسن بیرانوند ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری در سال 97 اظهار داشت: نوسانات ارز و طلا در کشور موجب نگرانی شده که طبیعتا موجب اعتراض قشر وسعی از جامعه شده است، همه می‌دانند که مردم پای‌بند به نظام بوده البته در همه کشورها نوسانات اقتصادی وجود داشته و نیاز است مسئولان با سعه صدر ومدیریت این بحران را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه گروه‌ها و احزاب سیاسی باید با وفاق ملی به دنبال منافع ملی باشند؛ اگر گروه‌های خاص سیاسی به دنبال منافع سیاسی باشند این حرکت آن‌ها به نظام و مردم ضربه وارد خواهد کرد، همه اقشار و احاد جامعه باید با تلاش مشکلات و بحران‌ها را برطرف کرده تا مشکل اقتصادی کشور حل شده و نارضایتی عمومی کاهش یابد.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اشاره به ظرفیت‌های داخلی شهرستان بیان کرد: ما باید به عنوان مدیران رده پایین دولت شرایط کشور را آسان کنیم؛ همه مدیران به خصوص مدیران دستگاه‌های خدماتی باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرستان قدم‌هایی برای مردم و ایجاد رضایت عمومی بردارند؛ بعضی از ادارات باید تلاش خود را بیشتر کنند که اقدامات آنها برای مردم ملموس‌تر شود.

وی با اشاره به مشکلات اخیر بازار میوه و تره‌بار شهرستان بندرماهشهر گفت: باید توجه بیشتری به اولیت‌های شهرستان کرد، اولیت فعلی شهرستان سامان‌دهی بازار و نظارت جامع و مستمر بر آن است که اداره صنعت، معدن و تجارت باید با همکاری دیگر ادارات این کار مهم را انجام دهد.

بیرانوند با اشاره به بحران اخیر برق در کشور عنوان کرد: اداره برق با همت مضاعف خود و با تفهیم الگوی برق شهرستان و با دنبال‌کردن بخشنامه‌های مدیریت بحران استان توانست بحران برق را مدیریت کرده که این امر با همکاری نهادها و مردم صورت گرفته و نیاز است به صورت مستمر این امر انجام شود همه مدیران باید صرفه‌جویی مصرف برق ادارات خود را دنبال کنند.

وی با اشاره به طرح جامع توسعه شهرستان ادامه داد: بندرماهشهر به لحاظ توسعه و امکانات با توجه وجود صنایع در وضعیت نامناسبی بوده البته برنامه جامعی برای توسعه شهرستان تنظیم شده و همه ادارات و ارگان‌ها نیازهای خود را بیان کرده و ما با جمع‌آوری این نیازها را  در قالب طرح توسعه در حصور معاون وزیر نفت در شورای راهبردی شهرستان ارائه دادیم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

عالی‌ترین مقام دولتی در شهرستان بندرماهشهر افزود: طرح بهسازی روستاها در دست اقدام بوده که این امر از محل ارزش افزوده صورت می‌گیرد، تا سال آینده اکثر روستاها بهسازی خواهند تا رضایت‌مندی در این روستاها افزایش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرک طالقانی از مناطق محروم شهرستان بوده و مدیران باید توجه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند؛ خدمات و امکانات بهتری باید به مردم محروم این شهرک ارائه داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر با این عنوان که این جلسات فاقد خروجی است از حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان خودداری کرده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند