Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم شهر سنخواست، از اجرای طرح آموزش ریاضی با چرتکه در تمام کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در صورت حمایت از این طرح خبر داد.

حبیب الله رحیمی، مدیرکانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم، در خصوص کلاس های اوقاف فراغت کانون به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر سنخواست اوایل تیرماه سال جاری با حضور فعالان حوزه فرهنگی این شهر  فعال شد و بر طبق مصوبات آن قرار شد هر کانون بخشی از کلاس های اوقات فراغت را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فعالیت سه کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهر سنخواست، اظهارداشت: کانون قمر بنی هاشم میزبان سه کلاس ورزشی (فوتسال)، قرآن و احکام شده است که مخاطبان ما بیشتر قشر نونهال و نوجوان است.

 

رحیمی با بیان اینکه کلاس های ورزشی کانون دو روز در هفته و کلاس های قرآنی و احکام روز درمیان برگزار می شود، توجه بر محتوانگری و جذاب و بانشاط بودن برنامه ها را از اولویت های فعالیت های فرهنگی اوقات فراغت ذکر کرد.

 

وی با بیان اینکه کتابخانه کانون هم با سه قفسه از کتاب های اعطائی دبیرخانه و ستادعالی کانون های مساجد میزبان، مخاطبان است، تصریح کرد: متاسفانه هم به دلیل کمبود کتاب و هم عدم تناسب موضوع و عناوین کتاب ها با نیاز مخاطبان، استقبال چشمگیری از کتابخانه نمی شود؛ هرچند که وی وجود کتابخانه مرکزی در شهر سنخواست و استقبال جوانان و نوجوانان به فضای مجازی را در عدم این استقبال بی تاثیر نداست.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم شهر سنخواست، به فعالیت 50 عضو فعال برادر در فعالیت های کانون اشاره کرد و گفت: اسامی این افراد در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده و تلاش داریم تعداد اعضای فعال را چندبرابر کنیم.

 

وی در خصوص طرح های پژوهشی و فرهنگی کانون به اجرای طرح آموزش ریاضی با چرتکه که به همت «کاظم هاشمی» یکی از فعالان این کانون در شهر سنخواست و به صورت خصوصی اجرا می شود اشاره کرد و گفت: با توجه به عمق تأثیرگذاری این روش و تقویت محاسبه ذهنی افراد، در صورت حمایت مالی دبیرخانه کانون های مساجد استان، قصد داریم این طرح را در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرایی کنیم.

 

رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح در شهرهای جاجرم، اسفراین و سنخواست و برای مخاطبان گروه سنی 7 تا 13 سال اجرا می شود، اظهارامیدواری کرد بتوان در همه شهر و روستاها و برای فعالان کانون های مساجد این طرح را اجرا کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری قمر بنی هاشم شهر سنخواست در پایان افزود: در نیمه شهریورماه و پس از اتمام کلاس های اوقات فراغت، آئین اختتامیه اوقات فراغت در قالب اردوی آموزشی و تفریحی برای مخاطبان کلاس ها برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مذاکره با آمریکا سوریه کنکور۹۷ خراسان جنوبی زلزله کرمانشاه مناطق زلزله زده نشست خبری استان همدان خراسان جنوبي آموزش ریاضی چرتکه کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش