Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: مددرسانی به مردم این مرز و بوم با شعار دادن و نق زدن‌های شبه روشنفکرانه محقق نخواهد شد چراکه نیازمند همت والا و به تعبیر رهبر انقلاب؛ نیاز‌مند کار جهادی و انقلابی است.

سید عنایت جویبار،  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در کردستان گفت:اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان از یکم مرداد ماه ۹۷ ثبت نام خود را آغاز کرده و تا ۲۵ مردادماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جویبار افزود: اردوی جهادی این دانشگاه از ۱۲ شهریور ماه در روستای سیروان با حضور برادران و خواهران به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشگاه کردستان همچنین افزود: دانشجویان می توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج و لینک‌های ارتباطی در دانشگاه جهت ثبت نام در اردو‌ها اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه ماهیت برگزاری چنین اردو‌هایی علاوه بر محرومیت زدایی به جنبه‌ی خودسازی نیز اشاره دارد گفت: در این اردو‌ها علاوه بر سازندگی، خودسازی نیز لازم است تا نتیجه مطلوب و حداکثری میسر شود، زیرا تنها با ایثار و از خودگذشتگی و مبارزه با نفس است که می‌توان به دل روستا‌ها رفت و با پیاده کردن طرح‌های عمرانی نظیر آب رسانی، بری رسانی، احداث بنا‌ها و... و دیگر طرح‌ها، امر سازندگی مادی و معنوی را رقم زد.
جویبار با بیان اینکه مسئولین استانی باید تمام توجه خود را به محرومیت زدایی معطوف کنند گفت: مددرسانی به مردم این مرز و بوم با شعار دادن و نق زدن‌های شبه روشنفکرانه محقق نخواهد شد چراکه نیازمند همت والا و به تعبیر رهبر انقلاب؛ نیاز‌مند کار جهادی و انقلابی است.
مسئول بسیج دانشگاه کردستان با مطالبه از مسئولین خاطر نشان کرد: استان کردستان جزو استان‌های محروم کشور است و به همین دلیل باید مولفه‌ محرومیت زدایی از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های هیئت دولت قرار گیرد تا شاهد پیشرفت و آبادانی در این استان باشیم.
ویبا اشاره به پتانسیل‌های موجود و ظرفیت‌های فراوان معدنی در این استان گفت:آنچه که می تواند این استان را سرآمد استان‌های دیگر کند توجه به توسعه‌ صنعت و معدن در این استان است؛ معادن با ارزش طلا و سنگ مرمر و؛ و نیز توجه به دیگر صنایع همچون کشاورزی و زراعت و باغداری و... استان را در جهت محرومیت زایی و رشد اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی