Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «المعلومه»، «صلاح العبیدی» سخنگوی جریان صدر امروز اعلام کرد که «مقتدی صدر» رهبر این جریان به دنبال تبدیل شدن به معارض نیست اما در دولتی که بر مبنای سهم بندی های مرسوم تشکیل شود هم مشارکت نخواهد کرد.

العبیدی تأکید کرد که مقتدی صدر به شروطی که اخیرا اعلام کرده پایبند است و تلاش می کند تا همه جریان های سیاسی عراقی را تشویق کند که شکل دیگری از تشکیل دولت را بر خلاف گذشته در پیش بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تأکید کرده که برخی با شروط تعیین شده از سوی صدر موافقت کرده اند.

مقتدی صدر هفته گذشته شروط ۴۰ بندی خود را برای تشکیل ائتلاف سیاسی و مشارکت در تشکیل دولت آینده عراق و انتخاب نخست وزیر بر این اساس، اعلام کرده بود.

کد خبر 4365412

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق مقتدی صدر مقتدی صدر ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی روسیه دونالد ترامپ فلسطین ایران عربستان سعودی عراق ترکیه جنگ 2015 یمن افغانستان پاکستان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال ۱۴۰۲، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در سال گذشته بیش از سهمیه اعلامی از سوی بانک مرکزی به تعهدات خود در قبال پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج عمل کرده است.

بر این اساس، بانک دی در سال گذشته 5 هزار و 537 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به 2 هزار و 512 متقاضی پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش با پایان سال 1402 تنها 11 نفر در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک دی قرار داشته‌اند که این تعداد نیز به دلیل عدم مراجعه فرد برای دریافت وام ازدواج و یا نقص در پرونده به وجود آمده است.

گفتنی است در سال گذشته تمامی شعب این بانک مکلف شدند با رعایت ضوابط و مقررات مرسوم، نسبت به تعیین تکلیف پرونده متقاضیان در صف تسهیلات تکلیفی از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کرده و با تسریع در پرداخت وام، صف انتظار را به صفر برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود