Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد رضا اسحاقی،دبیر هیئت دو و میدانی قم،گفت: دو و میدانی استان قم از ابتدای امسال تاکنون توانسته در رویدادهای مختلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری کسب کند و این موفقیت حاصل سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه و هدایت استعدادها در مسیر صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در این مسابقات امیر مقدمی در ۴۰۰ متر به مقام قهرمانی بخش پیشتازان رسید و صاحب طلا شد و پوریا حسنی دیگر دونده طلایی قم بود که در همین ماده و در رده سنی نونهالان طلا گرفت.

وی اضافه کرد: تیم دو و میدانی نونهالان و پیشتازان پسر قم روز جمعه در مرحله اول لیگ دو و میدانی پیشتازان منطقه ۲ کشور در تهران حضور پیدا کرد و توانست صاحب ۹ مدال رنگارنگ شود و مقام سوم تیمی این مرحله را کسب کند.

وی افزود : همچنین مهرداد مقدم در ۱۰۰ متر نونهالان، محمد عابدینی در پرتاب وزنه پیشتازان، محمد معین قربانی در پرتاب وزنه نونهالان، علیرضا اسحاقی در پرتاب نیزه نونهالان و امیر حسین حضرتی در پرش طول پیشتازان صاحب مدال برنز شدند.

اسحاقی بیان کرد: در مسابقات ۱۰۰ متر پیشتازان، علی ئیلاد مدال نقره را به دست آورد و تیم رله امدادی استان قم نیز توانست همین مدال را کسب کند تا سهم قم در این رقابت‌ها ۲ مدال نقره باشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز کرد: پیش از این در مسابقات بخش دختران، زهرا صفایی در ۱۰۰ متر با مانع مدال نقره کسب کرده بودند و فاطمه سلیمانی در ۱۰۰ متر مانع، فاطمه حیاتی در ۱۰۰ متر و فاطمه سادات حسینی در پرتاب وزنه برنز کسب کرده بودند.

انتهای پیام/ح

کسب ۹ مدال دو و میدانی کاران قم در لیگ پیشتازان و نونهالان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد