Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:30:57 GMT

عقب افتادگی لرستان در دانشگاه، فولاد و راه‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۶۷۳۴

عقب افتادگی لرستان در دانشگاه، فولاد و راه‌آهن

استاندار لرستان گفت: اگر بخواهیم عقب‌ماندگی گذشته را جبران کنیم باید از فضای جدید بهره ببریم.


 به گزارش ایسنا، دکتر سید موسی خادمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم کشور را با آنچه که قرار است در زمینه فضای مجازی در دنیا اتفاق بیفتد همگام‌سازی کنیم و به جلو ببریم.

 وی با بیان اینکه متناسب با نیازها و منافع کشورمان باید از حوزه‎های جدید استفاده کنیم، افزود: با توجه به وضعیت استان‎هایی که شبیه ما هستند فضای جدیدی به وجود آمده که اگر بخواهیم عقب‌ماندگی گذشته را جبران کنیم باید از آن بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خادمی تصریح کرد: در جاهایی مانند فضا و زیرساخت‌های فیزیکی عقب افتاده‌ایم که قابل جبران نیست اما در این کارهای جدید که همگی با هم شروع کردند نباید اجازه ایجاد فاصله بزرگی بین توسعه یافته‌ها و کمتر توسعه‌یافته‌ها داد.

 استاندار لرستان گفت: سطح دانشی ما در کشور به هم نزدیک شده و درصد دانشگاهیان، طلاب، فارغ التحصیلان و دانشجویان و کسانی که عامل اصلی این کار هستند به صورت متوازن در همه جای کشور وجود دارد و خیلی به هم نزدیک هستند قاعدتاً نباید در این زمینه عقب ماندگی به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: در جاهایی مانند دانشگاه، فولاد و راه‌آهن که زودتر شروع شده عقب افتاده‌ایم اما در بحث جدید، انسان‌ها هستند که حوزه فکری است و نباید عقب‌ماندگی به وجود بیاید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان